۵۸۲۷۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محمدی: بازیکنان پرسپولیس را شناسایی کردیم

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان، گفت:در بازی با فولاد با بدشانسی نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم امیدواریم در یک احتیاط تاکتیکی و استفاده از فرصت‌ها مقابل پرسپولیس بازی کنیم.

خبرگزاری فارس: اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان به نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس نرسید و اکبر محمدی دستیار خود را به این نشست فرستاد که او در نشست خبری اظهار داشت: میثاقیان عذرخواهی کرد از اینکه نتوانست در نشست شرکت کند. بازی بسیار سختی داریم در بازی با فولاد با بدشانسی نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم امیدواریم در یک احتیاط تاکتیکی و استفاده از فرصت‌ها مقابل پرسپولیس بازی کنیم. تیم سیاه‌جامگان با میثاقیان سابقه گلزنی به همه تیم‌ها را در ۱۱ مسابقه اخیر دارد.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان افزود: ما با حضور اکبر میثاقیان و کادر جدیدش در ۱۱ بازی گل زدیم و دروازه همه تیم‌ها را باز کردیم که امیدوارم این روند فردا هم ادامه پیدا کند. ما مقابل تیم بزرگ و خوب پرسپولیس بازی می‌کنیم و می‌دانیم که این تیم هواداران زیادی دارد و می‌خواهیم مقابل آنها برتر باشیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه تیم سیاه‌جامگان نسبت به پرسپولیس کم‌تجربه‌تر است اظهار داشت: شاید کم‌تجربه باشیم و شاید برخی از بازیکنان ما برای اولین بار باشد که در آزادی بازی می‌کنند اما تیم پرانگیزه‌ای داریم و بازیکنان می‌دانند این بازی یک ویترین است که آنها می‌توانند خودشان را آنجا نشان دهند. ما پرسپولیس را خیلی خوب می‌شناسیم و برد مقابل این تیم باعث شد که در لیگ برتر باقی بمانیم. امیدوارم در لیگ امسال هم همین روند ادامه پیدا کند و بعد از ناکامی که در خانه مقابل فولاد داشتیم بتوانیم مقابل پرسپولیس به روند خوبمان برگردیم.

محمدی در مورد اینکه در بازی با پرسپولیس دفاعی بازی خواهید کرد، گفت: ما بازیکنان تیم پرسپولیس را خیلی خوب شناسایی کردیم تا آنها را از کار بیندازیم آنالیز خوبی هم از پرسپولیس انجام دادیم. ما در ۱۱ بازی گذشته به هر تیمی در جدول گل زده‌ایم. ما فقط به دفاع فکر نمی‌کنیم بلکه می‌خواهیم ابتدا حریف را کنترل کنیم و با استفاده از اشتباهاتش به گل برسیم این رویکرد تیم‌های میثاقیان در بازی‌های اخیر است. در سه بازی اخیر ۵ گل زده‌ایم و جزو تیم‌های تهاجمی هستیم.

وی در مورد اینکه لیست سیاه‌جامگان جای خالی دارد یا نه، گفت: لیست ما جای خالی ندارد نام دو، سه بازیکن را از فهرست خالی کردیم و نام علی عسگر، میرهانی هاشمی و خرسندنیا را جایگزین کردیم.

مربی سیاه‌جامگان در مورد اینکه میانگین سنی تیم سیاه‌جامگان بالاست و می‌توان این تیم را مدرسه پیرمردها نامید، گفت: در ترکیب تیم ما ۴ بازیکن زیر ۲۳ سال بازی می‌کنند، دو تعویضی هم در بازی گذشته بر همین میانگین سنی بوده‌اند اما هر تیمی به بازیکن باتجربه هم نیاز دارد. محمد ناصری دروازه‌بان تیم ما ۲۴ سال سن دارد، دفاع چپ و راست ما زیر ۲۳ سال هستند، در خط هافبک فقط بادامکی و یک بازیکن دیگر میانگین سنی را بالا می‌برد، در خط حمله هم میانگین متوسط سنی داریم. سعی کرده‌ایم با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه طراوت بیشتری در تیم داشته باشیم و میانگین سنی متوسط خود را با تزریق بازیکنان جوان حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه چرا در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی‌های تیم شما برگزار نمی‌شود، اظهار داشت: آن ورزشگاه را تاکنون از نزدیک ندیده‌ام به نظرم بیشتر برای بُعد تبلیغاتی استفاده می‌شود وگرنه نه آن ورزشگاه را از نزدیک دیده‌ام و نه در آن تمرین کرده‌ایم. فقط ظاهرا یک بار پدیده در آن تمرین کرده‌ است. قرار است این ورزشگاه برای بازی‌های ملی قابل دسترس باشد و در لیگ برنامه‌ای برای استفاده از آن وجود ندارد.

محمدی در خصوص اینکه آیا فردا از بازیکنان جدید استفاده می‌شود یا خیر، تصریح کرد: اگر آنها شرایط بازی داشته باشند استفاده می‌کنیم، ما مقابل ذوب آهن و سپیدرود نتایج خوبی گرفتیم و فقط مقابل فولاد دچار اشتباهات شدیم اما در یکی، دو پست نیاز به تقویت داشتیم که بازیکن جذب کردیم و اگر شرایط باشد از آنها استفاده می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج