adexo3
۵۸۲۸۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دیدار سفیر آلمان با مهدی تاج

سفیر آلمان صبح امروز با حضور در فدراسیون فوتبال با مهدی تاج دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میکائیل کلور برشتولد، سفیر آلمان صبح امروز ۲۴ مرداد ماه در دفتر مهدی تاج حضور یافت و در خصوص نحوه همکاری برای توسعه هرچه بیشتر ارتباطات در زمینه فوتبال به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در ابتدای این نشست میکائیل کلور برشتولد ، سفیر آلمان ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این جلسه گفت: ایران و آلمان در زمینه فوتبال ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند. با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل موجود فرصت را مغتنم شمرده و آمادگی کامل خود را برای توسعه و همکاری بیشتر اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ارتباطات خوبی بین دو کشور ایران و آلمان وجود دارد اما بسیار علاقمندم که این ارتباطات توسعه بیشتری داشته باشد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه این نشست گفت: بسیار خوشحالیم که میزبان جناب سفیر و همران‌شان هستیم. ایرانیان هم به فوتبال آلمان علاقه ویژه دارند و فوتبال آلمان هواداران بسیاری در ایران دارد.

وی ادامه داد: ایران در فوتبال پیشرفت زیادی داشته است. تیم ملی فوتبال به جام جهانی صعود کرده، در فوتبال ساحلی و فوتسال سوم جهان هستیم، در بخش فوتسال بانوان، ایران اول آسیاست. در فوتبال جوانان و نوجوانان در جام جهانی حضور داشته‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: به منظور توسعه و ارتقاء سطح فوتبال تفاهم نامه ای با فدراسیون فوتبال آلمان امضاء کنیم تا از طریق آن بتوانیم همکاری موثر و اثربخش‌تری داشته باشیم و در همین راستا همکاری و حمایت های جنابعالی هم اهمیت دارد.

در پایان این نشست،مقرر شد تا فعالیت های لازم در خصوص توسعه ارتباطات فیمابین به عمل آید و در زمینه‌های همکاری متقابل در زمینه توسعه فوتبال پایه و فوتبال نوجوانان و جوانان، همکاری متقابل برای توسعه فوتبال و فوتسال بانوان ، همکاری در زمینه برگزاری دوره های آموزشی و مربیگری مورد نیاز ، برگزاری رویدادهای مشترک و مسابقات دوستانه، همکاری برای میزبانی اردوها و رویدادهای موردنیاز و همکاری بیشتر حامیان ورزشی در زمینه تأمین تجهیزات و لوازم مورد نیاز فوتبال اقدامات لازم صورت گیرد.

لازم به ذکر است، در تاریخ ۸شهریور ماه تفاهم نامه ایران و آلمان امضا خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج