اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۲۸۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دورتموند پیشنهاد بارسلونا برای خرید دمبله را پذیرفت

یک رسانه اسپانیایی از توافق باشگاه‌های بارسلونا و بوروسیا دورتموند برای انتقال بازیکن فرانسوی زردپوشان وستفالن به نوکمپ خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: نشریه اسپورت کاتالونیا مدعی شده است که پیشنهاد دوم باشگاه بارسلونا برای خرید عثمان دمبله، هافبک هجومی فرانسوی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند به کاتالونیا مورد قبول باشگاه آلمانی قرار گرفته است.

به گزارش میرر، پیشنهاد جدید بارسلونا ۱۰۰ میلیون یورو است اما دورتموندی این رقم را تنها به عنوان مبلغ پایه قرارداد پذیرفته و از بارسایی‌ها خواسته که ۳۰ میلیون دیگر نیز به عنوان پاداش‌های مرتبط با عملکرد بازیکن ۲۰ ساله‌ آنها در نظر بگیرد.

دمبله و فیلیپه کوتینیو، هافبک هجومی برزیلی لیورپول دو گزینه‌ای هستند که بارسلونا برای پر کردن جای خالی نیمار در نظر گرفته است و دورتموندی‌ها اخیرا با انتشار بیانیه‌ای برای اعلام رد شدن پیشنهاد اولی آبی‌و‌اناری‌ها، تلاش بارسا برای جذب بازیکن آینده‌دارشان را تأیید کردند.

دمبله بعد از خودداری از شرکت در تمرینات دورتموند، از سوی این باشگاه تا اطلاع ثانوی از شرکت در تمرینات منع شده است و این در حالیست که تنها دو هفته دیگر به پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج