۵۸۲۸۹۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

برانکو در جلسه با کمال: بازیکن، زیاد داریم!

بعد از اتفاقاتی که میان کامیابی‌نیا و برانکو به‌وجود آمد جلسه‌ای میان این بازیکن با سرمربی تیم برگزار شد تا شاید مشکلات بوجود آمده برطرف شود.

وبسایت نود: بعد از اتفاقاتی که میان کامیابی‌نیا و برانکو به‌وجود آمد جلسه‌ای میان این بازیکن با سرمربی تیم برگزار شد تا شاید مشکلات بوجود آمده برطرف شود.

کمال کامیابی نیا با توجه به شناختی که از برانکو دارد، تصور می کند با دوری که به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم داشته، جایگاه خود را از دست داده است. از سوی دیگر عملکرد خوب محسن ربیع خواه و اعتقادی که برانکو همیشه به او داشته مزید بر علت شده تا کامیابی نیا بیش تر احساس نگرانی داشته باشد.

اما در جلسه‌ای که برگزار شد چه گذشت؟برانکو در پاسخ به نگرانی‌‌‌های هافبک تیمش گفت:«من به تو اعتقاد زیادی دارم اما موضوع این است که این فصل برای رسیدن به ترکیب اصلی باید بجنگی. فصل گذشته شرایط بدی داشتیم و به دلیل کمبود بازیکن مجبور بودیم همیشه فقط از چند بازیکن ثابت استفاده کنیم. وقتی بازیکنی مصدوم می‌شد جانشینی نداشتیم اما حالا شرایط فرق کرده. تیمی که می خواهد قهرمان ایران و آسیا شود باید بازیکنان زیادی داشته باشد. پس باید این فصل برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم باید بجنگی تا به آن برسی. برو و فکر کن که با این شرایط می توانی در پرسپولیس به کارت ادامه بدهی یا نه؟ این رو بدون من به شدت به تو اعتقاد دارم و توانایی‌هایت را می‌دانم. تو هم باید تلاشت را بیش تر کنی و از این پس هر بازیکنی آماده تر باشد راهی میدان خواهد شد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جوادپلنگ

      دماتگرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج