adexo3
۵۸۳۳۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اجحاف در حق پرسپولیس و استقلال

سیستم بلیت فروشی بازی‌های لیگ مبهم است. هیچ‌کس توضیح نمی‌دهد که چه کسی آن قرارداد عجیب را بسته که به شرکت فروشنده بلیت ۳۵ درصد پورسانت می‌‌رسد.

خبر ورزشی: سیستم بلیت‌فروشی بازی‌های لیگ مبهم است. هیچ‌کس توضیح نمی‌دهد که چه کسی آن قرارداد عجیب را بسته که به شرکت فروشنده بلیت ۳۵ درصد پورسانت می‌‌رسد. کسی توضیح نمی‌دهد چون همه می‌گویند به ما چه و البته سری که درد نمی‌کند را دستمال نمی‌بندند.

ماجرای بلیت‌فروشی شفاف نیست، همان‌طور که درآمد باشگاه‌ها شفاف نیست و قرارداد بازیکنان هم که هیچ وقت شفاف نبوده و نیست. همین حالا بابت انتقال یک بازیکن در تیمی شهرستانی به تیمی تهرانی هم سازمان لیگ درصد می‌گیرد، هم هیئت فوتبال استان و... ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد هم که به دلال مربوطه می‌رسد. یعنی حتی درصد دلال‌ها به مراتب کمتر از پورسانت شرکتی است که بلیت‌ می‌فروشد. البته این شرکت هم می‌تواند بگوید ما که پول زور نمی‌گیریم. قراردادی است که بسته شده و سازمان لیگ و فدراسیون می‌توانستند زیرش را امضا نکنند.

اینکه چرا هیچ چیز این فوتبال شفاف نیست را کسی نمی‌داند اما قطع به یقین عده‌ای از این شفاف نبودن سود می‌برند و خوب هم سود می‌برند. پرسپولیس با آن همه هوادار سالی ۲/۲ میلیارد بابت ۱۵ بازی خانگی‌اش پول بلیت می‌گیرد و استقلال هم سالی ۵/۱ میلیارد در حالی که قیمت فقط یک بازیکن به گفته معاون ورزشی استقلال ۶/۱ میلیارد است! پرسپولیس و استقلال حق پخش تلویزیونی که نمی‌گیرند و پول بلیت‌فروشی هم که کفاف خرید ۲ بازیکن را نمی‌دهد. بعد مجبور می‌شوند دست نیاز به سوی مردم دراز کنند که طبعاً کار قشنگی نیست و همیشه هم جواب نمی‌دهد. صدالبته اساس سیستم مدیریتی در این دو باشگاه غلط بوده و هست ولی حداقل در مورد حق‌ پخش و بلیت‌فروشی در حق آنها اجحاف می‌شود و تاوانش را مردم باید بدهند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج