۵۸۳۸۵۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

صدای زنگ خطر؛ برانکو شنید یا نه؟

به نظر می‌رسد پرسپولیس بیش از آنکه به سه امتیاز این بازی فکر کند، به بازی رفت مقابل الاهلی می‌اندیشید.

آی اسپورت: به نظر می‌رسد پرسپولیس بیش از آنکه به سه امتیاز این بازی فکر کند، به بازی رفت مقابل الاهلی می‌اندیشید. این را در رفتار بازیکنانش در زمین، آرایش تیمی و البته بی‌تفاوتی بازیکنانش به خوبی می‌شد دید. هر چند قرمزها به دنبال کسب این سه امتیاز هم بودند و نیمه اول را تهاجمی پیش بردند، اما در مجموع حملات پراکنده و بی پشتوانه و بازی رو به عقب نشان می‌داد که تساوی نیز نتیجه بدی برایشان نیست. این بازی پیام‌های بسیاری برای برانکو و شاگردانش داشت. سه برد متوالی تا اندازه‌ای بازیکنان این تیم را در هاله‌ای از تبختر و غرور فرو برده بود. عکس العمل‌های بیرانوند در مقابل مهاجمان حریف حکایت از یک نگاه از بالا به پایین داشت. برانکو مربی با تجربه‌ای است و می‌داند که مرز بین غرور و خودباوری تا چه اندازه نامرئی و مخرب است. شاید «غرور» واژه برازنده‌تری باشد تا بی‌تفاوتی. قرمزها دیشب مغرورانه بازی کردند و چوب آن را هم خوردند.

پیام دیگر این مسابقه مخاطبش «گادوین منشا» بود که علیرغم نارضایتی که هفته قبل بروز داده بود دو موقعیت خوب را از دست داد تا حداقل برای چند هفته دست از گله‌مندی بر دارد و «دل به کار بدهد». پرسپولیسی‌ها از داوری نیز ضربه خوردند، دو خطای مشکوک و البته تا حدی محرز روی طارمی و علیپور می‌توانست به روند پیروزی‌های این تیم کمک کند، حتی اگر داور خطای هند بازیکن سیاه جامگان را باز هم نادیده می‌گرفت. تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آخر مرداد ماه به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت. این تیم که در دور مقدماتی لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشت و توانست با منطق به این مرحله صعود کند، این انتظار را در هوادارانش ایجاد کرده است که باز هم یک مرحله بالاتر برود و فوتبال باشگاهی ایران را در آسیا «تکانی» بدهد. پرسپولیس ظرفیت‌های لازم برای رسیدن به این خواسته را دارد. دست مربی تیم برای بازی با مهره‌ها و خنثی کردن نقشه‌های حریفان باز است و هارمونی لازم بین بازیکنان نیز وجود دارد.

با این حال باید انگیزه‌های قرمزها تا آخرین روز رقابت‌های داخلی و آسیایی حفظ شود. اگر این اتفاق نیفتد از هم اکنون می‌توان پرسپولیس را حذف شده آخرین سهمیه ایران از آسیا قلمداد کرد. بازی با سیاه جامگان زنگ خطری برای برانکو بود. شاید آنچنان که باید و شاید صدای این زنگ «کر» کننده نباشد، اما صدای آن را می‌شد از دور دست‌ها شنید. فارغ از اشتباهات داوری، نگاه بی‌تفاوت بازیکنان پرسپولیس به حریف و سهل انگاشتن بازی، آفت بزرگی است که بارها در مقاطع حساس گریبان فوتبال ما را گرفته است و همچون «کنه» به بدنه تیم‌ها چسبیده و در نهایت پیکر بی جانی تحویل داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر لنگیها اسیر هوای گرم و 90درصد شرجی نشونددربازگشت به لیگ مشکلات زیادی دارند

    • miladzare

      دقیقادرسته دیروزوقتی بازی رومیدیدیم من چندین بارگفتم غرور دارن مخصوصا بیرانوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج