۵۸۴۲۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمالوند: قول قبلی‌ام درباره نفت را ارتقا می‌دهم

سرمربی تیم نفت آبادان اعلام کرد ممکن است تیمش نه تنها تک رقمی شود که بهتر از آن هم در لیگ برتر هفدهم نتیجه بگیرد.

ورزش سه: فراز کمالوند سرمربی نفت آبادان درباره شکست این تیم مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: دیروز بازیکنان ما روز خوبی را پشت سر نگذاشتند. بعد از دو تعویض اجباری که به علت آسیب دیدگی انجام دادیم و شیمبا و محسن حمیدی از زمین خارج شدند، تیم ما افت کرد و متاسفانه نتوانستیم برتری را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: نفت آبادان نقاط ضعفی دارد که باید در تعطیلات به بهترین شکل ممکن پوشش داده شود. از هواداران خوب مان تشکر می‌کنم که ما را مورد حمایت قرار می‌دهند. من قبلا قول داده بودم که تیم ما تک رقمی شود و الان می‌گویم نه تنها این اتفاق می‌افتد که حتی ممکن است بهتر از آن هم نتیجه بگیریم و شرایط بهتری را رقم بزنیم. این موضوع نیازمند صبر و حوصله است. خصوصا اینکه ما نسبت به سال‌های گذشته در تیم‌هایی که هدایت‌شان را برعهده داشتم، نتایج بهتری کسب کردم. پارسال در گسترش فولاد تیم ما 7 بازی اول بدون برد بود و تنها 4 امتیاز گرفتیم اما در نهایت هشتم شدیم.

سرمربی نفت آبادان همچنین گفت: دو مشکل اساسی داریم. یکی به کمبود بازیکن برمی‌گردد. ما ۱۴، ۱۵ بازیکن بزرگسال داریم و محدودیت‌هایی داشتیم که نتوانستیم بیشتر از این بازیکن بگیریم. البته جذب فقط ۶ سهمیه لیگ برتری نیز کار را برای ما سخت‌تر کرد و به ما لطمه زد. مشکل دوم هم گرمای بیش از حد هوا در خوزستان است. قاعدتا وقتی یک تیم هر روز در این هوا تمرین می‌کند، دچار مشکل می‌شد. بدن های بازیکنان ما تحلیل می‌رود و این مشکل واقعا برایمان دردسرساز است. شما نگاه کنید تیم پارس جنوبی جم در تهران تمرین می‌کند و فقط برای مسابقه راهی جم می‌شود. در خوزستان فولاد هم این مشکل را دارد. خصوصا حالا که امسال در خوزستان گرمای هوا بی‌سابقه بوده است.

کمالوند در بخش دیگری از حرف‌هایش افزود: با همه مسائل موجود جای نگرانی نیست. من از همه بازیکنانی که جذب کردیم، راضی هستم. کار را با قدرت جلو می‌بریم و انشاءالله نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج