adexo3
۵۸۴۵۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رضاوند: هیچ‌کس از سایپا توقع قهرمانی ندارد

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: سایپا یک تیم جوان است و کسی از آن توقع قهرمانی ندارد.

خبرگزاری تسنیم: آرش رضاوند درباره برد سایپا مقابل استقلال در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: به نظر من بازی زیبایی بود و آنهایی که این بازی را تماشا کردند لذت بردند. ما یک بازی سخت را با برد پشت سر گذاشتیم و فکر می‌کنم نسبت به حریف‌مان بازی خوبی انجام دادیم. ما به خوبی روی نقاط ضعف و قدرت استقلال کار کرده بودیم و خدا را شکر که توانستیم با یک گل به پیروزی برسیم. البته چند فرصت مناسب را هم از دست دادیم.

هافبک تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که «نظرتان در مورد استقلال چیست؟»، تأکید کرد: به نظر من استقلال بازیکنان خوبی دارد و ذخیره‌های این تیم می‌توانند در تیم‌های دیگر فیکس بازی کنند. به نظر من استقلال نیاز به هماهنگی دارد تا بتواند در آینده نتایج بهتری بگیرد. به‌هر حال آنها بابت رسیدن به صدر جدول و عنوان قهرمانی کمی استرس دارند.

وی راجع به اینکه آیا سایپا می‌تواند امسال مدعی قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا باشد، گفت: ما در بازی با استقلال مستحق برد بودیم و پتانسیل تیم‌مان را نشان دادیم. البته سایپا یک تیم جوان است و کسی از تیم ما توقع قهرمانی ندارد. ما نمی‌خواهیم به خاطر قهرمانی یا کسب سهمیه روی خودمان فشار وارد کنیم، بلکه می‌خواهیم بازی به بازی جلو برویم و جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج