۵۸۵۶۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دو روی متفاوت پوگبا

در حضوری کوتاه مدت در یک مراسم تبلیغاتی برای حامی مالی منچستریونایتد که هفته گذشته در اولدترافورد برگزار شد، پل پوگبا به این موضوع اصرار داشت که او را باید براساس بازی‌اش قضاوت کنند و نه رقمی که برای انتقالش از یوونتوس به من‌یونایتد در تابستان سال گذشته پرداخت شد.

ایران ورزشی: در حضوری کوتاه مدت در یک مراسم تبلیغاتی برای حامی مالی منچستریونایتد که هفته گذشته در اولدترافورد برگزار شد، پل پوگبا به این موضوع اصرار داشت که او را باید براساس بازی‌اش قضاوت کنند و نه رقمی که برای انتقالش از یوونتوس به من‌یونایتد در تابستان سال گذشته پرداخت شد.

او شنبه شب که تیمش در لیبتری استادیوم، سوانزی را 4 بر صفر شکست داد، عملکردی ارائه کرد که دو روی متفاوت داشت. پوگبا در کنار شریک جدیدش در خط میانی، نمانیا ماتیچ، نیروگاهی را در قلب میدان برای شیاطین سرخ ساخته بود و دومین گلش را در همین تعداد بازی برای شیاطین سرخ در فصل جدید لیگ برتر به ثمر رساند و در دو گل دیگر هم تأثیر گذاشت تا تیمش برای دومین هفته متوالی حریفش را با 4 گل شکست دهد.

با این حال بازیکن ۸۹ میلیون پوندی در این بازی به آسانی می‌توانست اخراج شود اگر داور مسابقه جاناتان موس در مورد دو خطای غیر ضروری که او در نیمه اول مرتکب شد سختگیرانه‌تر قضاوت می‌کرد. اولین خطای او با کارت زرد جریمه شد؛ به خاطر نقش بر زمین کردن تاک کارول پس از مدتی طولانی که بازیکن حریف صاحب توپ شد. خطای پوگبا نشانه‌ای از یأس محض و حتی کج خلقی بود که نتیجه تلاش‌های نافرجام او و هم‌تیمی‌هایش برای نفوذ به خط دفاعی سرسخت سوانزی بود.

او در حالی پای راستش را در مسیر حرکت کارول گذاشت که بدون شک می‌دانست به خاطر این حرکت چه مجازاتی در انتظارش است.

دومین خطای پوگبا تنها چند دقیقه بعد رخ داد که البته به اندازه اولی واضح نبود اما بابت همان صحنه هم اگر موس به او کارت زرد دوم را نشان می‌داد نمی‌‌توانست اعتراضی داشته باشد. این بار مارتین اولسن قربانی شد وقتی که تلاش داشت توپ را از سمت چپ خط دفاعی سوانزی جلو ببرد. پوگبا دنبال اولسون دویده بود و احتمالاً دوباره فهمیده بود که شانس زیادی برای تصاحب توپ ندارد. یک بار دیگر پای راست او دراز شد و دوباره حریف نقش بر زمین شد. موس برای مدتی طولانی فکر کرد و با وجود آنکه از سوی هواداران سوانزی برای اخراج پوگبا تحت فشار قرار گرفته بود، این کار را نکرد. این بار شاید جایگاه پوگبا به او برای بخشیده شدن از سوی داور بازی کمک کرد.

شاید هم موس یادش مانده بود که ماه نوامبر سال گذشته در بازی منچستریونایتد برابر وستهم در اولدترافورد، او پوگبا را به خاطر شیرجه زدن با کارت زرد جریمه و مورینیو را هم به خاطر آنکه از سر خشم به یک بطری آب کنار زمین لگد زد، اخراج کرد و به سکوها فرستاد. شاید هم این بار پوگبا خوش‌شانس بود که اخراج نشد. موس این بار به هشدار شفاهی اکتفا کرد و خیال پوگبا را که از بابت اخراج شدن مضطرب شده بود آسوده کرد.

بازیکنان سوانزی تمام تلاش‌شان را کردند تا بازیکن سابق یوونتوس را وادار به ارتکاب خطای سزاوار کارت زرد کنند اما تلاش‌های‌شان موفق نبود. ناراحتی آنها از چیزی که به زعم آنها بی‌عدالتی بود زمانی به اوج رسید که شماره ۶ شیاطین سرخ بلند شد تا بدون آنکه کسی کنترلش کرده باشد، از سانتر دالی بلیند یک ضربه سر بزند. ضربه سر او را فابیانسکی، دروازه‌بان سوانزی اگرچه با کمک تیر افقی مهار کرد اما اریک بیلی اولین نفری بود که خودش را به توپ رساند و به این ترتیب اولین گل بازی رقم خورد.

کاملاً مشخص بود که مورینیو وسوسه شده بین دو نیمه پوگبا را تعویض تا از اخراج او جلوگیری کند اما او ماند تا در دو گل از سه گلی که شیاطین سرخ در دقایق پایانی زدند تأثیرگذار باشد و یکی از آنها را به نام خودش ثبت کند.

با وجود نتیجه قاطعانه‌ بازی، روند بازی به اندازه بازی هفته گذشته به سود شیاطین سرخ یکطرفه نبود اما با در نظر گرفتن این موضوع که فصل گذشته یونایتد بسیاری از بازی‌هایش را مساوی کرد، مورینیو حالا دارد تیمی می‌سازد که می‌تواند راه کسب پیروزی را پیدا کند. با بازیکنای در حد و اندازه پوگبا، یونایتد همیشه شانس پیدا کردن راه رسیدن به پیروزی را خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج