adexo3
۵۸۵۹۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

میرزاپور: بیرانوند کماکان بالاترین کیفیت را دارد

دروازه بان سابق تیم ملی ایران درباره دروازه بانان لیگ برتر گفت :« بیرانوند کماکان کیفیت بالایی دارد و محمدرضا اخباری و رشید مظاهری هم دروازه بانان خوب و آینده داری هستند.»

ورزش سه: تیم گل گهر سیرجان بعد از پیروزی در زمین نساجی مازندران در لیگ یک، موفق شد با پیروزی در جام حذفی به مرحله بعدی صعود کند.

ابراهیم میرزاپور مربی دروازه بانان تیم فوتبال گل گهر سیرجان در رابطه با شرایط این تیم گفت:« خداراشکر وضعیت خوبی داریم. ما موفق شدیم هم در جام حذفی پیروز شویم و هم در لیگ یک نساجی را در زمین خودش شکست دادیم.»

او ادامه داد:« هدف باشگاه گل گهر صعود به لیگ برتر است. تیم ما پارسال هم نتایج خوبی گرفت اما امسال شرایط بهتری به وجود آمده است. آقای بدخشان رئیس هیات مدیره و آقای جواهری مدیرعامل باشگاه تمام تلاششان را انجام دادند و شرایطی را که می خواستیم فراهم کرده اند که می توان امیدوار بود تیم بتواند نتایج خوبی در این فصل کسب کند.»

مربی دروزاه بانان گل گهر سیرجان گفت:« البته بازی های سخت است و هیچ چیز را نمی توان پیش بینی کرد. خصوصا لیگ یک که بازی ها واقعا سخت و فشرده است اما در گل گهر همه مجموعه یک هدف بزرگ دارند و تیم برای صعود به لیگ برتر بسته شده است.»

او همچنین درباره دروازه بانان تیم گل گهر گفت:« الان دو دروازه بان خوب به نام های سعید رازانی و حسین نصرت آبادی را داریم که هردو بازیکنان پرتلاشی هستند و هفته به هفته بهتر و آماده تر می شوند. ما هم در تمرینات تمام سعی و تلاشمان را می کنیم تا آنها را به بالاترین سطح برسانیم.»

میرزاپور درباره مسابقات لیگ برتر این فصل گفت:« بعضی وقت ها که بازی های لیگ برتر با تمرین و یا مسابقه ما هم زمان نیست بازی ها را می بینم. به نظرم لیگ برتر امسال نسبت به سال های قبل خیلی تغییر نکرده است، ۴-۵ تیم هستند که شرایط خوبی دارند و امسال هم مدعی هستند. من به شخصه کیفیت آنچنانی در بازی های این فصل ندیدم البته الان ابتدای فصل است و شاید در هفته های آینده تیم ها به هماهنگی بیشتری برسند و بازی های بهتری ارائه دهند. با این حال پرسپولیس نسبت به دیگر تیم ها وضعیت بهتری دارد چون تغییرات کمتری داشته و هماهنگی بیشتری نسبت به بقیه تیم ها دارد.»

بازیکن سابق فولاد خوزستان همچنین اضافه کرد:« متاسفانه همه بازی های فولاد در این فصل را نتوانستم ببینم. اما امسال فولاد تیم جوانی است و تا الان هم دو برد به دست آورده است و به نظرم باید به این تیم فرصت داد تا بتواند به شرایط ایده آلش برسد.»

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره دروازه بانان خوب لیگ برتر امسال گفت:« به نظرم بیرانوند هنوز هم بهترین کیفیت را در میان دروازه بانان دارد و توانسته نمایش خوبی داشته باشد. محمدرضا اخباری و رشید مظاهری هم دروازه بانان خوب و آینده داری هستند.»

او درباره مهدی رحمتی همبازی سابقش در تیم ملی گفت:« مهدی (رحمتی) به نظر من همیشه خوب بوده است. البته وضعیت استقلال کمی بحرانی است اما مهدی( رحمتی) توانسته مثل همیشه عملکرد خوبی داشته باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج