۵۸۶۲۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استقبال استقلال از آرامش

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر از امروز آغاز و در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه ادامه پيدا مي‌كند.

روزنامه قانون: هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر از امروز آغاز و در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه ادامه پيدا مي‌كند. در حساس‌ترين ديدار امروز، استقلال تهران در نخستین بازی هفته پنجم باید به مصاف تیم پدیده برود. علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال استقلال شروع ناامیدکننده‌ای در لیگ هفدهم داشته است. منصوریان در سه فصل قبلی حضورش در لیگ برتر نیز همین روال را داشته اما به مرور زمان بهتر شده است. تیم فوتبال استقلال در پایان هفته چهارم لیگ برتر با تنها چهار امتیاز در رده ۱۱ قرار دارد و منصوریان به همراه شاگردانش درحال حاضر یکی از ضعیف‌ترین شروع های خود و استقلال را تجربه می‌کنند. بازی با پدیده آخرین فرصت عليرضا منصوریان پیش از تعطیلی ۱۲ روزه لیگ برتر است تا این مربی جوان بتواند دوباره رضایت هواداران آبي را جلب کند زيرا پس از باخت استقلال در برابر سایپا در هفته چهارم، موجی از نارضایتی بین هواداران استقلال شکل گرفته است.

غايب ندارد

منصوریان به جز سجاد شهباززاده تمام بازیکنان خود را برای بازی با پدیده در اختیار خواهد داشت و این چالش شیرینی برای انتخاب لیست ۱۸ نفره است. حالا منصوریان تیم کاملی برای بازی با پدیده در اختیار دارد و طبیعی است که در این شرایط خروج استقلال از بحران اول فصل ساده‌تر خواهد بود. از سوي ديگر پدیده با کسب پنج امتیاز از چهار بازی در رده ششم جدول قرار دارد و شاگردان مهاجری، انگیزه زیادی برای بهبود شرایط خود در جدول خواهند داشت. باید دید بازی امروز دو تیم استقلال و پدیده به نجات استقلال و منصوریان از بحران منجر می‌شود یا فرورفتن استقلال و منصوریان در آبستن حوادث را سبب می‌شود.

دايي در مقابل تراكتور

در سایر رقابت‌های امروز تیم‌های سپاهان و سپیدرود رشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سپاهانی‌ها که هفته گذشته در شهرآورد اصفهان در برابر ذوب‌آهن به برتری رسیدند، امروز نیز بدون‌شك برای پیروزی برابر سپیدرود رشتی به میدان خواهند رفت که در چهار مسابقه قبلی خود تنها سه امتیاز کسب کرده است. از سوي ديگر شاگردان مهدی نظری به دنبال آن هستند تا پس از پایان بحران امتیاز نگرفتن در سه هفته ابتدایی لیگ، این بار نیز با دست پر از دیدار برابر سپاهان قدرتمند خارج شوند. شاگردان علی دایی که هفته خوبی را با برد برابر استقلال سپری کردند، این هفته به مصاف تراکتورسازی پرانگیزه خواهند رفت. شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از شکست در سه بازی ابتدای لیگ، هفته چهارم را با پیروزی برابر نفت تهران پشت سر گذاشتند تا انگیزه آن‌ها برای جبران امتیازهای از دست رفته بیش از پیش باشد. مصاف تراکتورسازی و سایپا بدون شک مصاف جوان‌ترین تیم های لیگ برتر خواهد بود و جذابیت فراوانی به دنبال خواهد داشت. صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان آخرین دیدار امروز را برگزار خواهند کرد. برزیلی‌های صنعت نفت که زمینه‌ساز موفقیت‌های اخیر این تیم بوده‌اند، این هفته به طور قطع به دنبال جبران شکست هفته گذشته تیم‌شان مقابل پارس جنوبی خواهند بود. از طرفی شاگردان امیرقلعه‌نویی که هفته گذشته در شهرآورد اصفهان شکستی تلخ را تجربه کردند، این هفته به دنبال کسب سه امتیاز خواهند بود تا بتوانند روحیه از دست رفته خود را بازگردانند.

رقابت‌های فردا

فردا دو تیم سیاه‌جامگان مشهد و نفت تهران در مشهد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نفت تهران که شروع خوبی در لیگ برتر داشت همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد نتوانست روند صعودی خودش را طی کند و پس از کسب پیروزی و تساوی در هفته‌های اول و دوم لیگ، هفته‌های سوم و چهارم را با شکست سپری کرد تا شاگردان درخشان با چهار امتیاز پشت سر استقلال تهران در رتبه ۱۲ قرار بگیرند. شاگردان میثاقیان نیز که هفته گذشته به رکورد بردهای پی‌درپی پرسپولیس پایان دادند، به طور قطع این هفته حریف آسانی برای نفتی‌های تهران نخواهند بود. پیکان با مجید جلالی که به نظر می‌رسد یکی از بدشانس‌ترین تیم های لیگ برتر تا اين هفته بوده باید به مصاف فولاد خوزستانی برود که با کسب هفت امتیاز از چهار دیدار گذشته در نیمه نخست جدول قرار دارد. شاگردان جلالی از چهار مسابقه گذشته خود تنها دو امتیاز کسب کرده‌اند و اکنون در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند. باید دید در این بازی تفکر مجید جلالی کهنه‌کار پیروز می‌شود یا تفکر پورموسوی که در این سال‌ها مربی بسیار خوبی نشان داده است و کارنامه خوبی چه در استقلال خوزستان چه در فولاد ثبت کرده است. در آخرین دیداری که فردا برگزار می‌شود، شاگردان ویسی که تاکنون با وجود کم‌تجربه بودن نتایج قابل قبولی کسب کرده‌اند باید به مصاف پارس جنوبی بروند که با مهدی تارتار در اولین تجربه لیگ برتر فوق‌العاده ظاهر شده است و در کنار سایپا و پرسپولیس، تیم‌های ۱۰ امتیازی لیگ برتر را تشکیل می‌دهند.

تنهاترین تیم یک چهارم نهایی آسیا

هفته پنجم لیگ برتر برای پرسپویس از سایر تیم ها فشرده‌تر خواهد بود. شاگردان برانکو علاوه بر اینکه به عنوان تنها نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا امروز در ورزشگاه مسقط به مصاف الاهلی عربستان می‌روند، باید روز جمعه در آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر در مقابل گسترش فولاد تبریز قرار بگیرند. بدون‌شک اگر بازی پرسپولیس با حریف عربستانی در تهران برگزار می‌شد، هواداران پرسپولیس روزی تاریخی را در ورزشگاه آزادی رقم می‌زدند و کار برای شاگردان برانکو در لیگ برتر نیز آسان‌تر می‌شد اما به دلیل مشکلاتی که عربستانی‌ها پایه‌گذار آن بودند، شاگردان برانكو در مسقط عمان ميزبان حریف عربستانی هستند. ورزشگاهي كه جو آن به شدت به نفع عربستاني‌هاست اما انگيزه سرخ‌پوشان براي پيروزي در اين ديدار بدون‌شك به آن‌ها كمك بزرگي خواهد كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج