۵۸۶۷۶۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

انتقاد شدید کمالوند از مدیرعامل و تهدید به جدایی

سرمربی صنعت نفت آبادان پس از تساوی خانگی تیمش به انتفاد از مدیرعامل این باشگاه پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: فراز کمالوند، سرمربی صنعت نفت پس از تساوی ۲ - ۲ تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: ابتدا تشکر می‌کنم از لطف خبرنگاران چرا که در هر نشست خبری ابتدا برای من دست می‌زنید و همچنین دست تک تک مردم را می‌بوسم که در جریان ۹۰ دقیقه تیم و من را تشویق کردند، حق مسلم ما در این دیدار برد بود به خصوص بعد از اینکه پنالتی را از دست دادیم، بیشتر برای گلزنی مصمم شدیم.

وی اضافه کرد: نباید فراموش کنیم روبه‌روی تیمی بازی می‌کردیم که سال گذشته در مجموع بازی رفت و برگشت به ما 9 گل زده بود، اما امروز و با تشویق هوادارانمان توانستیم بازی را به تساوی بکشیم.

کمالوند با بیان اینکه از مدیریت باشگاه صنعت نفت خواسته بوده تا این دیدار رایگان شود، تصریح کرد: از مدیریت باشگاه گله‌ دارم و اگر شرایط باشگاه تغییر نکند این آخرین بازی است که من اینجا هستم. از عیسی‌زاده (مدیرعامل باشگاه صنعت نفت) خواستم که در این بازی تماشای بازی را رایگان کند چرا که عده‌ای پول ندارند بلیت تهیه کنند، اما عیسی‌زاده این کار را انجام نداد و به همین دلیل به شدت از او گله‌مندم. البته من انتقادهای دیگری هم دارم، دو ماه است به این باشگاه آمده‌ام و هیچ‌کس کارش را به درستی انجام نمی‌دهد. نمی‌دانم زمین را درست کنم یا به تدارکات تیم برسم. کسی که باید چمن را آبیاری کند این کار را نمی‌کند و حتی فیزیوتراپ را هم من باید هماهنگ کنم.

سرمربی صنعت نفت گفت: اگر بازی بعد تماشای بازی رایگان نباشد و مردم پشت در بمانند خودم همه بلیت‌ها را خواهم خرید. 5 میلیون بیشتر که نمی‌شود. تیمی که در آستانه سقوط بود را به این شرایط در آوردیم و حتماً باید با هیئت مدیره حرف بزنم چون مشکلات زیادی داریم و اگر ادامه داشته باشد دیگر بعد از تعطیلات در این تیم نخواهم بود. دو بازیکن ما هنوز خانه‌ ندارند، در تاریخ تیم نفت هیچکس به انداز من مورد لطف مردم قرار نگرفته و همین لطف‌ها مسئولیت مرا سنگین می‌کند.

کمالوند درباره داوری این دیدار نیز عنوان کرد: نمی‌خواهم در این مورد حرف بزنم. هفته قبل درباره داوری صحبت کردم هم تهدید شدم و هم جریمه.

کمالوند در مورد اعتراض تماشاگران تصمیمات او در مورد میلاد جهانی یادآور شد: من یک فشار خیلی بزرگ را در تیمم احساس می‌کنم. وقتی بازیکنی را به میدان می‌فرستیم و گل می‌زند به ما فشار می‌آورند که او را در زمین حفظ کنم اما وقتی گل می‌خوریم به ما اعتراض کرده و می‌گویند بازیکن در خط حمله جایگزین کنیم. واقعا از این اعتماد تماشگران تشکر می‌کنم اما اگر قرار باشد این فشارها از سوی باشگاه از من بر نداشته شود همکاری‌ام را با باشگاه صنعت نفت آبادان قطع خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: از تیر ماه تا الان ۶ کیلو وزن کم کرده‌ام و روزی ۱۰ ساعت کار می‌کنم و ۵،۶ تا قرص هم مصرف می‌کنم. فشار کار در اینجا واقعا زیاد است و من به شدت از عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه گله‌مند هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پاچه خواری هوادار از خصوصیات بارز اخلاقی فراز کمالوند از دیرباز بوده است؛ بقول عبدالله ویسی فراز هست و سیاه باز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج