اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۶۹۶۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پیش به‌سوی استقلال ۱۴۰۲ با منصوریان!

ظاهرا منصوریان نمی‌خواهد رودربایستی را کنار بگذارد.

خبرآنلاین: علیرضا منصوریان یک مشکل اساسی دارد. اینکه تصور می کند با سوادترین آدم فوتبال است و کسی به اندازه او نمی فهمد. اگر فکر می کنید شاید بتوانید به او یک مشاوره بدهید، سخت در اشتباهید. او همیشه خود را با سوادترین و با دانش ترین می داند. مثلا وقتی بختیار رحمانی در استقلال بد بازی می کرد و همه به این مسئله اعتراض داشتند او می گفت: «بختیار عالی کار می کند! آنالیزهایمان این را نشان می دهد.» اما ظاهرا آنالیزهای او و استقلال به همان اندازه که گاهی تصور می کند باسوادترین است، اشتباه زیاد می کنند. از روزی که او به استقلال آمد همه می دانستند در چه شرایطی به مشکل می خورد. اینکه با بازیکنان رودربایستی دارد.
خیلی ها می گویند ترکیب تیم او در فصل گذشته ایده آل بود. نیم فصل طول کشید تا منصوریان به این ترکیب ایده آل برسد ولی حاصل رودربایستی او شد همین ترکیبی که حالا می بینید. او جباری را فیکس می گذارد. همچنان رحمتی شماره یک دروازه است. همچنان حسینی که جوان است و می تواند به ایده ۱۴۰۲ نزدیک باشد، روی نیمکت می نشیند. جباری احتمالا می تواند تا ۱۴۰۲ به ساختن استقلال رویایی کمک کند، آقای منصوریان؟ بستن قرارداد سه ساله با حیدری چطور؟ منتظری قرار بود رهبر خط دفاعی باشد؛ با این کیفیت؟ ظاهرا منصوریان رفاقت و راضی نگه داشتن را بهتر از نتیجه گرفتن استقلال می داند. آیا با این سیاست او از آینده استقلال حرف می زند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه حرصمو در اوردی

    • بدون نام

      با شیشعلی تا 1402

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج