اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۷۲۷۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

چرا طارمی تعویض شد؟

در مسابقه‌ای که پرسپولیس با دو گل از حریف عقب بود و نیاز شدید به ایجاد موقعیت گل و زدن گل داشت، مهدی طارمی اولین تعویضی پرسپولیس بود.

آی اسپورت: در مسابقه‌ای که پرسپولیس با دو گل از حریف عقب بود و نیاز شدید به ایجاد موقعیت گل و زدن گل داشت، مهدی طارمی اولین تعویضی پرسپولیس بود. برانکو درست در مهم‌ترین مقطعی که پرسپولیس به حمله و گل زدن نیاز داشت امید اول گلزنی تیمش را تعویض کرد. آن هم در حالی که حدود ۳۰ دقیقه به پایان بازی مانده بود. این تعویض اگر جواب نمی‌داد می‌توانست پرسپولیس را وارد حاشیه و بحران کند اما آنچه که در پایان بازی اتفاق افتاد درستی تصمیم برانکو را ثابت کرد. آماری هم که از دقایق حضور طارمی در این بازی منتشر شده نشان می‌‎دهد که برانکو در لحظات حساس و بحرانی تصمیم درستی گرفته است.

چرا طارمی تعویض شد؟
عملکرد کلی طارمی

مهدی طارمی دیشب ۶۴ دقیقه در زمین بود و یکی از کم‌اثرترین و ضعیف‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود. او از ۷ دوئلی که با مدافعان الاهلی داشت فقط در یکی پیروز شد و ۶ دوئل دیگر را به آنها باخت! طارمی که کارشناسان فوتبال ویژگی اصلی او را توانایی در ایجاد موقعیت گلزنی می‌دانند دیشب فقط یک موقعیت گل ایجاد کرد!

چرا طارمی تعویض شد؟
عملکرد هجومی طارمی و کلی صفر!

او حتی یک شوت هم به سمت دروازه حریف نزد و اغراق نیست اگر بگوییم این بدترین نمایشی است که از طارمی در پرسپولیس به یاد داریم. در عوض جانشین او یعنی گادوین منشا هم موقعیت گل ایجاد کرد، هم شوت زد و هم گلزنی کرد. او در ۳۰ دقیقه‌ای که در زمین بود به اندازه طارمی درگیری و دوئل ایجاد کرد و در دوئل‌ها هم از او موفق‌تر بود. این آمارها البته برای مقایسه فنی و کلی دو مهاجم پرسپولیس نیست و در حقیقت چشمان تیزبین برانکو و درستی تصمیم او را تایید می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • MGZ

      طارمی کاملا آنالیز شده بود به همین خاطر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج