adexo3
۵۸۷۳۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

درخشان: چرا باید با پرسپولیس بازی کنیم؟

سرمربی نفت تهران گفت: از بدشانسی ما بوده که با آماده ترین تیم ایران باید بازی کنیم.

هوادار: حمید درخشان، سرمربی نفت تهران درباره رویارویی با پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: ما در پرواز بودیم و تازه به مشهد رسیدیم. از شنیدن این خبر تعجب کردم چون در دور اول تیم های لیگ برتری نباید با هم روبرو شوند. نمی دانم این قرعه کشی به چه صورتی بوده اما قطعا از بدشانسی ما بوده که با آماده ترین تیم ایران باید بازی کنیم.

وی درباره اینکه در این فصل ۲ بار مقابل پرسپولیس با ۳ گل شکست خورده اند، عنوان کرد: واقعا بازی در جام حذفی آن هم مقابل تیم آماده ای مثل پرسپولیس بد موقعی برای ما رخ داده است. ما می خواستیم در این تعطیلات لیگ بدنسازی کنیم و تیم ما آماده تر شود. به هر حال سعی می کنیم از تجربه ۲ شکست قبلی درس بگیریم اما بازهم می گویم که دارایی های پرسپولیس با نفت قابل مقایسه نیست.

سرمربی نفت تهران با اشاره به پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان تیمش افزود: خدا راشکر امروز بازیکنان شارژ مالی شدند و با روحیه بهتری به بازی فردا فکر می کنیم. امیدوارم مسئولان باشگاه از این پس بتوانند روی روال مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند.

درخشان درباره بازی فردای تیمش مقابل سیاه جامگان گفت: با توجه به شرایطی که در جدول داریم، در این بازی به دنبال کسب امتیاز هستیم. بازی کردن در مشهد سخت است و ما هنوز به آمادگی کامل نرسیدیم چون بدنسازی مناسبی در ابتدای فصل نداشتیم. امیدوارم دست پر به تهران بازگردیم.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در خصوص تساوی شب گذشته سرخپوشان مقابل الاهلی عربستان بیان داشت: نمی توانیم بگوییم نتیجه خوبی در این بازی که یک دیدار خانگی برای پرسپولیس محسوب می شد، به دست آمده است. به هر حال پرسپولیس در بازی برگشت گل می خواهد اما نباید فکر کنیم چیزی از دست رفته و قطعا این تیم می تواند به مرحله بعدی صعود کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج