اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۷۶۳۷
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال چهره آبی‌ات پیدا نیست!

این تیم آبی‌پوش استقلال نام دارد. این تیم یکی از نمایندگان شهر تهران است. سابقه این تیم ۷۲ سال است. از سال ۱۳۲۴ فعالیت خود را آغاز کرده است.

خبر ورزشی: این تیم آبی‌پوش استقلال نام دارد. این تیم یکی از نمایندگان شهر تهران است. سابقه این تیم ۷۲ سال است. از سال ۱۳۲۴ فعالیت خود را آغاز کرده است.

این تیم پرطرفدار دو بار قهرمان باشگاه‌های آسیا شده است. با این نام زیبا و پرمعنا یعنی استقلال باید ابعاد فعالیت و افتخاراتش از قاره آسیا بیرون بزند. این تیم محبوب‌ترین بازیکنان ایران را داشته است. از جدیکار و کوزه‌کنانی گرفته تا مظلومی، روشن، حجازی و فرهاد مجیدی. استقلال نام کمی نیست که نقل سکوها شود و جدیت و هویت آن تبدیل به طنز، کاریکاتور و شوخی شود. حال و هوای استقلال این روزها خوب نیست، چرا؟ و درد کجاست؟ علت چیست؟ آیا منصوریان قالب‌های مربیگری را نمی‌شناسد؟ آیا او در اندازه‌های مربیگری استقلال نیست؟ خیر! او ثابت کرده است که فوتبال می‌داند و استقلال را می‌تواند به خوبی رهنمود کند. او در نفت هم این دانستن را به باور تماشاگران و نویسندگان ورزشی رسانده است. پس چرا استقلال نتیجه نمی‌گیرد؟ نفرات حاضر در استقلال نسبت به تیم‌های رقیب نیز در سطح بالاتری قرار دارند، پس چرا استقلال نمی‌برد؟ نقطه کور و یا پنهان درد استقلال کجاست؟

آیا فاصله سرمربیگری تا مدیرعامل صحیح چیده شده است؟ آیا منصوریان به جانب کناره‌های تیم کشیده شده است و اصل اجرای وظایف مربیگری را فراموش کرده است؟ علیرضاخان منصوریان، باید وقت بگذاری، انرژی بگذاری، صبح و عصر، حتی تمرینات اختصاصی ایجاد کنی و در یک روز تعطیل مهاجمان خود را تمرین خصوصی بدهی. باور کن این رایج بوده و است. پیشکسوتان تو، رایکوف و جگیج آن را عملی می‌کردند. حس دوستی و تفاهم بین خط میانی و حمله ایجاد می‌کردند، آنها را هم‌اتاق معرفی می‌کردند و سعی می‌نمودند فضا و اتمسفر تیم یکدست شود و در این میان کاپیتان هم نقش دارد، باید حرف زد، برنامه تفریحی برای تیم گذاشت، آنها را به استخر برد و فضای شاد را افزایش داد. آنها را به تماشای فیلم‌های خنده‌آور دعوت کرد، کادو و پاداش داد. تمام این کارها تیم را از درون می‌سازد و چه مهم نقش سرپرست تیم که باید برای برنامه‌های جانبی و تفریحی وقت بگذارد. خودش طرح و برنامه پیشنهاد بدهد. گریزی نیست یک تیم را یک گروه می‌سازند و تو هم غافل نشو. باید از همین هفته نبرد واقعی را شروع کرد. استقلال این هفته می‌برد. با جرأت و مطمئن می‌گویم که استقلال این هفته متفاوت خواهد بود. باید چهره واقعی استقلال را به مردم نشان دهید، آنها ۴ هفته است که نگرانند و یک‌صدا می‌گویند؛ استقلال چهره آبی‌ات پیدا نیست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منصوریان ما باورتون دا ریم استقلا ل دلاور

    • بدون نام

      عمو علی درصدد راه اندازی رستورانهای زنجیره ایشه تااینکه به فکرتیم باشه،بازیکن پول پرستت هم که اینوخوب میدونه بجای ارتقاء خودش دنبال کاسبی ودلالی میره درداینه می فهمی یانه؟بایدتوهم زجربکشی تابدونی یک هوادارچقدرتحقیرمیشه!!!

    • مونتلا

      خخخخخ ششتقلال این اسم قشنگ تره منصوریان باید مو بکاره تا نور کلش خاموش بشه خدا کنه بمونه یکم بخندیم

    • امیر

      آقا چرا حمایت بیخودی میکنید .اگر0 انصاف داری میدونید که منصوریان برای استقلال خیلی کوچیکه.همین جانبداری های کورکورانه به صرف اینکه این آقا رو دوست دارید تیم به این بزرگی رو به این روز دراورده. منصویان اگر واقعا عاشق این تیمه و ادعای تعصب میکنه باید سریع کناره گیری کنه .بسه دیگه اینقدر حقارت .امثال شماها که حمایت میکنید دشمن این تیم و منصوریان هستید نه دوست.

    • یلدا تاجی

      تیمی به اسم استقلال نمیشناسم .تیم ما تاج و ما تاجی هستیم

    • روزبه لاهیجان

      یه مقاله سطحی و چیپ دیگه از آقای جهانگیر کوثری
      حیف کاغذ روزنامه ای که چنین متن هایی روشون چاپ شده و به خورد ملت داده میشن
      استخر ؟ فیلم های خنده آور ؟ و .....؟
      متاسفم

    • ا

      افرین تاجی ابرومونوبردرومون نمیشه بگیم ابی هستیم درددلهازیادن گروه ابی هم نیست که درددل کنیم حیثتمون رفت ازدست علی منصور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج