اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۷۸۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شیعی: پیروزی مقابل فولاد خوزستان، حق پیکان بود

مدیرعامل باشگاه پیکان تأکید کرد، شایعه درگیری امروز کارلوس کی‌روش در یکی از استخرهای شهر تهران صحت ندارد.

خبرگزاری تسنیم: محمود شیعی، مدیر عامل پیکان پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: روی تیم ما فشارهای زیادی بود و نتایج خوبی نتوانسته بودیم کسب کنیم. ما جایگاه خوبی در جدول نداشتیم و با وجود اینکه مجید جلالی تمام تلاش خود را کرده بود، اما موفق به کسب برد نشده بودیم. این پیروزی در ادامه راه به ما کمک زیادی می‌کند. از تلاش بازیکنان پیکان راضی‌ام. بازی پایاپایی بود، اما به نظرم حق ما کسب این پیروزی بود.

وی در واکنش به اعتراضاتی که کادر فنی تیم فولاد خوزستان نسبت به داوری این مسابقه داشت، تصریح کرد: داور نقشی در بازی نداشت و باید کارشناسان در این مورد نظر بدهند.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره نحوه ثبت فدراسیون فوتبال و نبود اسامی او و اسلامیان در هیئت رئیسه این فدراسوین خاطر نشان کرد: من قبلاً استعلام گرفته بودم و اسم ما در ثبت شرکت‌ها بوده است. من قبلاً در سال ۸۳ در شرکتی عضو بودم و به دلیل مشکلات مالیاتی نمی‌توانستم نامم را ثبت کنم، اما اکنون این مشکلات برطرف شده و نام من به هیئت رئیسه برگشته است.

شیعی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد کمیته داوران و دپارتمان داوری با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم کمیته داوران مشکلی داشته باشد. ضمن اینکه فریدون اصفهانیان، کمیته داوران و دپارتمان داوری را در دست گرفته و دیگر مشکلی نیست.

وی درباره اینکه گفته می‌شود کارلوس کی‌روش امروز در یک استخر درگیری داشته است، گفت: من هم این را در رسانه‌ها خوانده‌ام، ولی فکر نمی‌کنم چنین چیزی صحت داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که آیا احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد و یا خیر تصریح کرد: من از این موضوع خبر ندارم و باید تاج در این مورد صحبت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج