adexo3
۵۸۸۲۸۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تعویض‌های برانکو در این فصل؛ گل یا پاس گل

یکی از ایرادهای بزرگ برانکو در هفته‌های اولیه حضورش در پرسپولیس تعویض‌هایش بود.

ایران ورزشی: یکی از ایرادهای بزرگ برانکو در هفته‌های اولیه حضورش در پرسپولیس تعویض‌هایش بود. تعویض‌هایی که در لیگ پانزدهم امتیازات زیادی را از پرسپولیس در دقایق پایانی گرفت اما این فصل با تقویت نیمکت و برطرف شدن این ضعف، پرسپولیس نه تنها از تعویض‌های سرمربی‌اش متضرر نشده که برگ برنده جدیدی پیدا کرده و آمار بسیار خوبی در نیمه مربیان دارد.

آن چیزی که از برانکو در این سال‌ها در ذهنمان مانده با اتفاقات بازی با الاهلی فرسنگ‌ها فاصله دارد اما این اتفاق افتاد. آن هم نه در یک بازی داخلی و با یک تیم درجه دوم، بلکه در مرحله یک‌چهارم نهایی آسیا مقابل الاهلی. سه تعویض در دو دقیقه زمانی بیشتر عجیب می‌شود که آمار برانکو را پیش از این بازی بدانیم. تنها در یک بازی این فصل و فصل گذشته، برانکو قبل از دقیقه هفتاد هر سه تعویض خود را انجام داده و آن بازی، بازی با سیاه‌جامگان به‌عنوان آخرین بازی فصل گذشته بود. مسابقه‌ای که یک بازی کاملا تشریفاتی محسوب می‌شد و پرسپولیس با تیم دوم خود به میدان آمد. به غیر از این بازی، در تمام بازی‌های دیگر سرمربی پرسپولیس تعویض‌هایش را از دقیقه ۶۵ به بعد انجام می‌داد و بیشترین تعداد تعویض‌هایش هم در دقیقه ۸۸ و ۸۹ انجام شده، یعنی دقایقی که بیش از اینکه توجیه فنی و تاکتیکی داشته باشد برای وقت‌کشی بوده است. پس بازی پرسپولیس و الاهلی، اولین بازی برانکو در سه فصل حضورش در پرسپولیس بوده که سه تعویض خود را پیش از دقیقه ۷۰ و در 3 دقیقه انجام داده است.

به غیر از دیدار با الاهلی در ۵ بازی گذشته دو تعویض برانکو گل ‌زده و پاس گل داده‌اند. کامیابی‌نیا سه دقیقه بعد از ورود به زمین مقابل تراکتورسازی گل زد و نعمتی ۴ دقیقه بعد از تعویض مقابل نفت تهران پاس گل داد. پیش از آن هم نعمتی در سوپر جام به‌ عنوان یار تعویضی پنالتی گرفت. در بازی با الاهلی هم بازیکنان به میدان آمده یک تساوی بسیار ارزشمند برای پرسپولیس کسب کردند تا رویای ماندن در آسیا بسیار جدی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آسایش و زینب مومنی

      آقای برانکو سیامک نعمتی بازیش بده ربیع خواه لایق جای کامیابی نیا نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج