adexo3
۵۸۸۴۰۸
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

انگشت قلعه‌نویی روی باند مخوف نابودگر استقلال

امیر قلعه‌نویی دوباره روی گروهی تاکید دارد که باعث ناکامی استقلال شده‌اند.

خبرانلاین: امیر قلعه نویی سرمربی استقلال دو سالی می‌شود که مدام از گروهی می‌گوید که درون ارکان مدیریتی استقلال رخنه کرده‌اند. گروهی که در این دو سال و البته چند سال قبلش همیشه نقش بسزایی در گران بسته شدن استقلال داشته اند. به افشارزاده و بعد به افتخاری نزدیک بودند و در فصل نقل و انتقالات هم خیلی سعی کردند پررنگ شوند. البته از سوی چند بزرگتر تیم هم حمایت می شوند و قلعه نویی می گوید این باند باعث مشکلات استقلال هستند. او در جدیدترین حرف هایش به خبرورزشی گفته:«همین ها بودند که من و مظلومی را به بن بست رساندند و حالا شرایط کار را برای منصوریان سخت کردند و او را به این جا رساندند.» او اعتقاد دارد استقلال تنها یک راه نجات دارد:«تا ریشه این آدم ها در استقلال خشک نشود، استقلال درست نمی شود.»

پرویز مظلومی هم وقتی از استقلال رفت درباره این اتفاقات حرف زد.او خیلی صریح کودتا علیه خود شب دربی با پرسپولیس را گفت که ۴ گل خوردند و ماجرای اینکه چطور امید ابراهیمی جلوی دو سه نفر از این کودتا چیان ایستاد. ولی استقلال فعلا به شدت زیر سایه این باند خاص اداره می شود و آنها استراتژی تیم را می چینند. حسین علی قریب خیلی تلاش دارد این پوسته را بشکند اما فشارهای از بالا تا امروز مانع این کار شده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید

      این حرفها فقط برای منحرف کردن افکار مردم است .اگر بحث باند بازی باشه خودش از همه این کاره تره فقط یک نمونه بگم از ایشان که فتح الله زاده مدیر بود با جباری به مشکل خورد دعوا کردن در دفتر .شخص قلعه نوعی پشت جباری در آمد.و رفت پیش وزیر قشنگ مدیر عامل را از چشم انداخت.و بعد هم که فتح الله زاده رفت.همه اینها دنبال پول هستن در هر شکل و شرایطی حتی اگر فحش ناموسی در استادیوم بیداد کنه

    • بدون نام

      خودت بد تر از همه ای اقای گروهبان قندیلی

    • بدون نام

      استقلال مانند ضرب المثل سنگ مفت گنجشکم مفت هست.تا پولی از بیت المال خرج میشه این قراردادها و این باند بازیها هست.هر کس نمیخواد که باشه.مگه پول از جیبشون میخوان بدن که دلشون بسوزه.به هر کس هم که دوست داشته باشن میدن.لطفا خصوصی سازی بشه تا جلو ریخت و پاش گرفته بشه.یا راست و درست خرج بشه.

    • بدون نام

      چه ربطی داره اگه مربی خوب تمرین بده تیم داخل زمین خوب نتیجه بگیره هیچ کس نمیتواند کاری بکند .مدیرت بازیکنان خوبی گرفته چیزی کا الان استقلال لازم داره ارامشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و يه مهاجم خوب حيف کاوه رفت وگرنه الان بهترين خط حمله رو داشتيم خريدهاى استقلال فوق العاده بودن فقط جاى کاوه خاليه.

    • سانی

      نه که خیلی تحفه ی هم هستین براتون باند درست کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج