۵۸۸۶۷۶
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

استقلال در «اينستاگرام» بازی می‌كند!

چهره درهم‌ريخته و شكسته به اضافه خنده‌هاي عصبي منصوريان در بازي با پديده مشهد، از مربي شكست‌خورده‌اي در استقلال رونمايي كرد كه پيشتر گمان نمي‌كرديم اين‌طور بشكند. منصوريان قافيه را باخت و با جمع كردن استقلالي‌ها در دايره زمين به آنها يواشكي گفت نظرشان در مورد استعفا چيست؟

خبرورزشی: چهره درهم‌ريخته و شكسته به اضافه خنده‌هاي عصبي منصوريان در بازي با پديده مشهد، از مربي شكست‌خورده‌اي در استقلال رونمايي كرد كه پيشتر گمان نمي‌كرديم اين‌طور بشكند. منصوريان قافيه را باخت و با جمع كردن استقلالي‌ها در دايره زمين به آنها يواشكي گفت نظرشان در مورد استعفا چيست؟ طبيعي است كه بازيكن در اين‌گونه مواقع به سرمربي‌‌اش مي‌گويد ‌اي آقا استعفا چيه؟ ما همه پشت شما هستيم! منصوريان به سمت سكوهايي رفت كه او را تشويق مي‌كردند و سپس از ورزشگاه بيرون رفت. او را در كنفرانس خبري هم نديديم تا اينكه شنيديم بازيكنان در اينستاگرام از او حمايت كردند.

حالا يك سؤال‌؛ آيا استقلال در اينستاگرام و فضاي مجازي بازي مي‌كند يا در زمين فوتبال به ميدان مي‌رود؟ در اينستاگرام چيزي براي استقلال عوض نمي‌شود. با اين همه منصوريان مربي خوش‌شانس و خوش‌اقبالي است كه در شرايط فعلي در استقلال آلترناتيو ندارد.

منصوريان حتي يك مربي استقلالي را مقابل خود نمي‌بيند. منصور پورحيدري و ناصر حجازي كه يك زماني روي نيمكت استقلال تعيين‌كننده بوده‌اند از دنيا رفته‌اند.

قلعه‌نويي كه هميشه يك پاي نيمكت مربيگري است خودش تيم دارد و اصفهان را نمي‌تواند رها كند.

جواد زرينچه و صمد مرفاوي در استقلال سوخته‌اند؛ مجيد نامجومطلق هرگز روي نيمكت استقلال امتحان نشده و ظاهراً قرار نيست شانسي به او داده شود.

مي‌ماند گزينه خارجي‌؛ كدام عقل سليمي حكم مي‌كند سرمربي خارجي در اين شرايط به استقلال بيايد؟ تيم را يك نفر ديگر بسته و ۵ هفته از رقابت‌هاي ليگ برتر گذشته است. چگونه مي‌شود اين همه هزينه به باشگاه تحميل كرد و توقع نتيجه‌‌گيري از مربي خارجي داشت؟

توپ در زمين هيئت‌مديره منفعل باشگاه است و آنها قرار است تصميم بگيرند اما چه تصميمي؟ منصوريان را نگه دارند هيچ تضميني براي تعويض اين روند نيست و اگر مربي ديگري را جانشين او كنند باز هم نمي‌شود درباره آينده به قضاوت نشست.

بعيد به نظر مي‌رسد اين هيئت‌مديره و اعضايش دل و جگر تغيير و دگرگوني در روند كنوني را داشته باشند. آنها با منصوريان ادامه مي‌دهند و يك يا دو بازي ديگر به او فرصت خواهند داد.

همه چيز به آينده‌اي نامعلوم حواله داده مي‌شود‌؛ بلكه استقلال با يك يا دو برد از مخمصه خلاص شود. اگر هم نشد و اوضاع بدتر شد خدا بزرگ است‌؛ خلاصه يك چيزي مي‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مزدا

      فعلا که تمام پیجها نون ونمک پیتزا کچل زیر زبونشون مزه کرده

    • بدون نام

      پیتزا بده استقلال به درک هرچی شد ما فقط علی منصور را دوست داریم حمایت تا قیامت

    • سانی

      فقط منصوریان

      پاسخ ها

      • taj

        ميتونم بپرسم چرا ؟
        دلتون باخت ميخواد؟؟؟؟؟؟

      • احمد

        عشقی اقا منصوریان اقا زمانی خودت بر و....بیروین خاین

    • بدون نام

      من پرسپولیسی ام.اونجاکه نوشتید:''حجازی وپورحیدری که تعیین کننده بودن،ازدنیارفتن''وقتی اونجاروخوندم یه لحظه احساس کردم موهای تنم سیخ شد.واقعاانسانهای بزرگی بودن.اگه بودن،تواین شرایط بحرانی استقلال، خیلی خیلی به درداستقلال میخوردن.خدابیامرزدشون.

    • تاجی غمگین

      فقط داریم خودمونو گول میزنیم این ....پول سه فصلش روپیشاپیش گرفته آخرشم آبرومون میبره ببین کی گفتم

    • بدون نام

      احتمالا پرویز مظلومی بیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا محاله مربى ايرانى رو بيارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج