adexo3
۵۸۸۷۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زیدان: واران مقابل والنسیا بازی نخواهد کرد

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با اعلام عدم حضور هموطنش در ترکیب کهکشانی‌ها برابر خفاش‌ها از عدم نیازش به جذب یک مهاجم جدید خبر دارد.

خبرگزاری تسنیم: رئال مادرید ۴۵ دقیقه بامداد دوشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان والنسیا خواهد بود، دیداری که برای آن دو مهره کلیدی‌اش کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. امروز (شنبه) اما رافائل واران هم به فهرست غایبان این بازی اضافه شد چرا که مصدوم است و نتوانست در تمرینات صبح امروز کهکشانی‌ها شرکت کند.

زین‌الدین زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: واران می‌خواهد بازی کند اما او مصدوم است. با اینکه نه سرخیو راموس هست نه خسوس وایخو، من نمی‌خواهم ریسک کنم و به او میدان دهم. سلامتی بازیکن برای من از هر چیزی مهمتر است.

زیدان با رد این موضوع که رئال مادرید به آسانی خواهد توانست والنسیا را - همچون دپورتیوو لاکرونیا در هفته اول لالیگا - شکست دهد، تأکید کرد: بردن یک بازی بدان معنا نیست که بازی بعدی آسان خواهد بود. ما باید این ذهنیت پیروزی‌طلبی را حفظ کنیم.

زیزو در نهایت در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش در بازار نقل و انتقالات امسال بازیکن جدیدی به خصوص برای تقویت خط حمله خواهد خرید، عنوان کرد: خیر. من مهاجم دیگری نمی‌خواهم. من در حال حاضر مایورال را دارم و در تمام طول سال می‌‌خواهم به او میدان بدهم چون بازیکنی است که در مواقع نیاز به درد رئال مادرید می‌خورد. برای او امسال سال یادگیری است و هر زمان که فرصتی داشته باشد، بازی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج