اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۸۷۶۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

زمانی: هیأت مدیره، تصمیمی قاطع می‌گیرد

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: در مورد کادر فنی و مسائل پیرامون آن تصمیمی نگرفته‌ایم و قرار است در جلسه هیأت مدیره صحبت کنیم ولی مطمئن باشید هر تصمیمی لازم باشد قاطعانه اتخاذ خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: حسن زمانی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط این باشگاه اظهارداشت: وضعیت استقلال در این روزها زیاد مساعد نیست اما ما طی این یکی دو روز جلسه برگزار می‌کنیم و قطعاً تصمیم لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

وی افزود: تمام هدف هیأت مدیره این است که یک تصمیم درست بگیریم و اگر نیاز به هر تغییراتی باشد با قاطعیت آن را انجام خواهیم داد و من از همینجا به هواداران استقلال نوید استقلالی رؤیایی در آینده را خواهم داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است تغییراتی در کادر فنی آبی‌پوشان بوجود بیاید، گفت: این مسئله در جلسه هیأت مدیره تصمیم‌گیری خواهد شد و هر تصمیمی به صورت جمعی اتخاذ شود در موردش اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی در خصوص دلایل عدم موفقیت استقلال در 5 بازی ابتدایی، گفت: ما کمی در برنامه‌ریزی‌ها دچار مشکل شدیم و تغییراتی که بین بازیکنان ایجاد شد و چند نفر رفتند و چند نفر آمدند باعث عدم هماهنگی بین تیم شد که یکی از مشکلات استقلال همین رفت و آمدها و بوجود آمدن ناهماهنگی بین بازیکنان بود.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا علیرضا منصوریان بعد از بازی با پدیده از سمت خود استعفا داده یا خیر، گفت: استعفایی از علیرضا منصوریان ندیدم و در این زمینه اطلاعی ندارم. در مورد شرایط تیم هم در نشست آینده هیأت مدیره صحبت می‌کنیم و تصمیم‌گیری لازم اتخاذ خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زمانی یادت باشه شیشعلی باید باشه

    • مصطفی الیک

      آقای زمانی استقلال باشگاه بزرگیه واینو افتخاراتش مشهوده .توطول چند دهه تاسیس باشگاه کلی رکورد واندوخته هاشو مدیریت شما و اکیپ وباند بازی های شما ازبین برده.ما هوادارا چکار به بدهی باشگاه داریم که چقدشو افتخاری تسویه کرده ما قهرمانی میخواهیم که باند شما ومدیریت افتخاری حالا حالاها مال این حرفها نیستید.خودتون استعفا بدید حاج فتحل بیاد مدیریت رو بهتون یاد بده .باندبازهای حرفه ای بس کنید همه شناختنتون اون از وزیر سلطانی فر که از خداشه استقلال نتیجه نگیره وگرنه مدیرنالایق افتخاری رو عوض میکرد .چون فتح اله زاده زمان احمدی نژاد مدیر بوده الان نمیخان بیارنش همه ملت میدونن امسال هم استقلالو بقول امیرخان قلعه نوعی برباد میدید .خودتون استعفا بدید.

      پاسخ ها

      • فرشید

        بدهی های استقلال هم از مدیریت فتل ه

    • بدون نام

      کپی برداری از منصوریان استقلال رویایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج