adexo3
۵۸۹۰۹۲
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

طاهری: پرونده ژوزه، ما را در آسیا تهدید می‌کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید که بر سر موضوع پرونده مانوئل ژوزه جایگاه این باشگاه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم تهدید می‌شود.

ایسنا: علی اکبر طاهری درباره صدور رای مانوئل ژوزه اظهار کرد: همان طور که می‌دانید رای دادگاه CAS به دست ما رسیده و باشگاه محکوم به پرداخت پولی شده است. نکته حائز اهمیت این است که در این حکم هیچ مهلت پرداختی به ما داده نشده است، یعنی باید نهایتا ظرف چند روز آینده این پول تهیه و به ژوزه پرداخت شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه‌ افزود: واقعا نگران پرونده ژوزه هستیم. مگر می‌شود با این پرونده حال خوشی داشته باشیم و خوشحال باشیم. باید از خرج‌های جاری تیم بزنیم، پول بازیکنان را ندهیم، پول سفرها را ندهیم تا بتوانیم بخشی از این پول را تامین کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا ‌اسپانسر جدید باشگاه قرار است مبلغی از پول ژوزه را پرداخت کند یا خیر؟ گفت‌: نه. چنین صحبتی با ‌اسپانسر جدیدمان نداشته‌ایم. ما قراردادی با آنها داریم و بر اساس آن عمل می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان این که "باشگاه در تهیه مبلغ مطالبات مانوئل ژوزه با مشکل جدی مواجه است"، گفت‌: در این زمینه با دولت و مسئولان دیگر صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم تا بلکه بتوانیم با کمک آنها این مشکل را حل کنیم. تا به حال باشگاه‌های زیادی با محرومیت‌های فیفا مواجه بوده‌اند، الان که تیم در آسیا حضور دارد و ان‌شاء‌الله به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود می‌کند، شاید به خاطر پرونده مانوئل ژوزه خطری در آسیا ما را تهدید کند. به همین خاطر واقعا نگرانم و امیدوارم که هر چه‌ زودتر همه کمک کنند.

طاهری همچنین گفت‌: متاسفانه در دادگاه CAS وقتی وکلای ما حاضر می‌شدند، آنها نامه‌ها و مستنداتی را ارائه می‌کردند که به امضای مدیران قبلی باشگاه رسیده بود اما شماره آن نامه‌ها با شماره نامه‌های باشگاه مطابقت نداشت. یعنی گویی این نامه‌ها اصلا در باشگاه شماره نشده بود. نکته دیگری که در دادگاه‌ها مطرح می‌شد این بود که مانوئل ژوزه به همراه دستیارانش پس از جدایی از پرسپولیس در هیچ باشگاه دیگری مشغول به کار نشدند که اگر این اتفاق رخ می‌داد مطمئنا باشگاه با تخفیفاتی در پرداخت مطالبات او مواجه می‌شد.

وی همچنین درباره پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان هم، گفت‌: تیم ما در بازی رفت، بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. هر چند که می‌توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم اما به‌ هر حال همین که به بازی برگشتیم و شکست را با تساوی عوض کردیم برای ما خوشحال کننده است. امیدوارم که در بازی برگشت هم با یک عملکرد خوب و انجام یک بازی منطقی پیروز میدان باشیم و یک کار بزرگ را انجام دهیم و به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کنیم. این اتفاق بسیار مهم است. من امیدوارم که در این راه همه به ما کمک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خب وقتی پول ندارین مرض دارین مربی خارجی میخرین

    • حامد

      جهت اطلاع شخص بیسوادت میگم . در دوره هشت ساله احمدی نژاد حدود ده بار برای پرسپولیس مدیر عامل عوض کردند که یکی مونده به آخریش رویانیان بود . احمدی نژاد تمام تلاشش رو کرد که پرسپولیس رو زمین بزنه و استقلال رو بالا ببره . غافل از اینکه عزت رو خدا میده نه بنده . رویانیان تحت حمایت دولت و بدون صلاحدید هیات مدیره ژوزه رو آورد و یه قرارداد ترکمانچای باهاش بست و دو ماه بعدش اخراجش کرد . اون نمیدونست چه غلطی کرده ولی بالادستیاش کاملا واقف بودند و امید داشتند که ثمر کارشون رو تو دولتشون ببینند ولی خب عمرشون کفاف نداد خدا رو شکر .

    • طاها

      آقای باسواد احمدی نژاد که لنگی بود!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا رو شکر که کیسه کشی جز لاینفک لکه ننگ جامعه از جمله احمدی نژاده
        افرادی مثل شعبان بی مخ که کارت شماره یک هواداری کیسه رو دارن

    • Mohamad.f

      کیسه کش بیسواد احمدی نژاد طرفدار 4اتیشه کیسه بود نمیدونستی بدون

    • بدون نام

      احمدی نژادبامافیای الوده ای بنام کفاشیان وهمت داوران 4داربی استقلال روبرنده کردحالاکجاست که بیادتیم محبوش استقلال روازرتبه پانزدهم بیاره بالا،اینه قدرت خداکه جای حقه

    • ali

      یعنی یه نفر نیست بیاد تو این مملکت پیگیری کنه چرا اینجوری پولهای بیت المال دود میشه میره بعد میگن مملکت قانون داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج