adexo3
۵۸۹۱۹۶
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

هواداران استقلال به منصوریان فرصت دهند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استرس و ناهماهنگی بین بازیکنان جدید و قبلی عامل اصلی نتیجه نگرفتن استقلال است.

خبرگزاری مهر: احمد فیض کریملو اظهار داشت: هواداران استقلال در برخورد با این تیم و به خصوص منصوریان خیلی تند رفتند و رفتار آنها در هیچ محکمه ای پسندیده نیست. هیچ کدام از پیشکسوتان استقلال این رفتار هواداران را تایید نمی کنند و این رفتار باعث دلخوری همه پیشکسوتان شده است. منصوریان برای این تیم سالهای زیادی زحمت کشیده و خون دل این تیم را خورده و نباید با او چنین رفتاری می کردند.

مدافع پیشین آبی‌ها بیان داشت: این تیم فصل گذشته هم در ابتدای فصل مشکلاتی مشابه داشت. اما هواداران صبوری کردند و مدیران هم زمان دادند و این تیم بالاخره راه افتاد و نتیجه گرفت. امسال هم باید همین نسخه را برای استقلال پیاده کنند.

پیشکسوت استقلال بیان داشت: هواداران فقط ۹۰ دقیقه داخل زمین را می بینند و نمی دانند قبل از آن تیم چه شرایطی داشته و بعد از آن چه شرایطی خواهد داشت. آنها توقع دارند و توقع شان هم به جا است. اما نباید این توقع باعث ایجاد استرس برای تیم شود. اتفاقی که الان در استقلال افتاده است. اگر این تیم تا به امروز نتایج دلخواه هواداران را نگرفته به نظر من عمده ترین دلیلش استرس و ناهماهنگی بین بازیکنان قدیم و جدید است.

وی در رابطه به وضعیت منصوریان تصریح کرد: نباید در چهار پنج هفته برای سرنوشت یک تیم و یک مربی تصمیم گیری کرد. آن هم تصمیم گیری احساسی. هواداران باید صبوری کنند و مدیران باشگاه و هیات مدیره هم در فضایی منطقی و دور از احساس در خصوص سرنوشت تیمی که ۲۰ میلیون هوادار دارد تصمیمگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      سلام تا وقتیکه منصوریان از فیلم بازی کردن در کنار زمین دست برنداره همین اش و همین کاسه

    • بدون نام

      چقدر آخه ؟؟؟؟ حیثیث تیم رو یکجا برد , همه رکوردها رو برای استقلال شکوند , همون موقع که از العین 6 تا خورد باید میرفت , تیم بزرگ مربی بزرگ میخواد منصوریان برای استقلال. مربی کوچیکیه

    • بایرن _تاج _ میلان

      دو سال صبوری بس نیست

    • حبیب اس اس

      تو اگه از فوتبال چیزی میفهمیدی از منصوریان دفاع نمیکردی.

    • حبیب اس اس

      واقعا قدیمیا خوب گفتم که کار رو باید بدی به کار دان،اینجا هست که همه باید به ارزش فتح الله زاده پی ببریم.اگه بودش بدون رودربایستی مینداختش بیرون یه خارجی خوب میاورد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج