adexo3
۵۸۹۲۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آزادی: چیزهای زیادی از گل‌محمدی یاد گرفته‌ام

مهاجم جوان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من از رده نونهالان در تراکتورسازی بازی کرده‌ام و به پیراهن این تیم تعصب دارم.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا آزادی که در بازی هفته پنجم تراکتورسازی برابر سایپا یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند، در این مورد اظهار داشت: احساس فوق‌العاده‌ای داشتم که با پیراهن تراکتورسازی به میدان رفتم و گل زدم. به‌هر حال می‌دانستم که هواداران از من توقع دارند و اینکه در انتظار پیروزی تیم‌شان هستند. خوشبختانه بازی با سایپا یک مسابقه خاص برای من بود و توانستم برای تیمم گل بزنم.

مهاجم جوان تیم فوتبال تراکتورسازی در واکنش به اینکه از او به‌عنوان جوان‌ترین بازیکن تراکتورسازی در تاریخ لیگ برتر یاد می‌شود، تأکید کرد: این موضوع برای من خوشحال‌کننده است و امیدوارم که بتوانم در آینده بیشتر به تراکتورسازی کمک کنم. من از رده نونهالان در تراکتورسازی بازی کرده‌ام و به پیراهن این تیم تعصب دارم. مطمئن باشید که در فوتبال ایران فقط پیراهن تراکتورسازی را بر تن خواهم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که «هدفت از حضور در تیم تراکتورسازی چیست؟»، خاطر نشان کرد: می‌خواهم عملکرد خوبی در این تیم داشته باشیم تا بتوانم در آینده به تیم ملی دعوت شوم. می‌دانم کار سختی دارم و باید تلاش کنم تا به هدف‌هایم برسم.

آزادی در مورد کار کردن با یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: گل‌محمدی مربی بسیار خوبی است و تمام بازیکنان با او ارتباط بسیار خوبی دارند. من چیزهای زیادی از آقا یحیی یاد گرفته‌ام و امیدوارم او در تراکتورسازی موفق باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج