اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۹۴۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مذاکره با «دالیچ» دروغ سیزده بود

عضو هیأت مدیره استقلال گفت: حضور دالیچ در این تیم یک دروغ ۱۳ بود.

خبرگزاری فارس: اکبر عباسی ملکی، عضو هیات مدیره بعد از پایان نشست هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه راهکار این باشگاه برای حل مسائل اقتصادی چیست، گفت: ما تصمیم داریم برای آینده درآمد پایداری داشته باشیم و به همین دلیل قرار شد از افراد متخصص در باشگاه استفاده کنیم و به دنبال درآمدزایی باشیم.

وی در خصوص وضعیت منصوریان نیز گفت: ما 2 بازی به علیرضا منصوریان و کادر فنی فرصت داده‌ایم و منتظر نتایج تیم در بازی‌ با گل‌گهر و پارس جم هستیم.

عباسی ملکی در پاسخ به این سؤال که اگر منصوریان برکنار شود باشگاه توانایی پرداخت پول به او و مربی جدید خارجی را دارد یا خیر، گفت: باشگاه استقلال بزرگتر از این حرف‌ها است و ما در هر صورت به این مشکلات توجهی نمی‌کنیم و مشکلی از بابت پرداخت نخواهیم داشت.

عضو هیأت مدیره استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا به فکر اخراج منصوریان هستید و مذاکره با دالیچ را تأیید می‌کنید یا خیر، گفت: ما به فکر اخراج منصوریان نیستیم و من فقط پاسخ سؤال قبل همکارتان را دادم. حضور دالیچ هم یک دروغ 13 بود.

به گزارش فارس، وی در خصوص اینکه آیا فرصت‌های ۲ هفته‌ای پیاپی فشار منفی به تیم وارد نمی‌کند، گفت: هیچ پالس منفی از هیأت مدیره به تیم استقلال منتقل نشده و این اولین بار است که ما به کادر فنی فرصت داده‌ایم. در جلسه گذشته که منصوریان حضور داشت او برای اولین بار از ابتدای فصل به هیأت مدیره آمده تا گزارش دهد ما اصلاً‌ به او تذکر نداده بودیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا جریمه‌ای برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته شده یا خیر، گفت: این موضوع در قرارداد بازیکنان گنجانده شده است.

عباسی ملکی در پاسخ به این سؤال که آیا کادر فنی استقلال تقویت می‌شود یا خیر، گفت: این موضوع را منصوریان باید تصمیم بگیرد. درست نیست که ما به کادر فنی نیرو تحمیل کنیم.

وی در پایان در خصوص اینکه همسر منصور پورحیدری گلایه‌هایی را بابت مطالباتش دارد، گفت:‌ او از باشگاه طلب دارد و ما هم مطالباتش را پرداخت می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج