۵۹۰۱۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لیاقت آرسنال بیشتر از یورو لیگ نیست

بدون جنگندگی، بدون اراده و انگیزه و بدون قلب. آرسنال در سال‌های اخیر این شرایط را داشته و اصلا هم اوضاع برایش فرق نکرده است. حداقل شکست ۴ بر صفر در بازی مقابل لیورپول این را نشان داد.

آی اسپورت: بدون جنگندگی، بدون اراده و انگیزه و بدون قلب. آرسنال در سال‌های اخیر این شرایط را داشته و اصلا هم اوضاع برایش فرق نکرده است. حداقل شکست ۴ بر صفر در بازی مقابل لیورپول این را نشان داد.

بازی‌هایی هستند که قبل از انجام شدن تا حدودی می‌توان نتیجه آن را حدس زد. این بازی هم از همان بازی‌ها بود و مشکل دفاعی آرسنال خیلی زود و در دقیقه 17 باعث شد فیرمینیو گل اول لیورپول را بزند.

هکتور بیرین که در دو بازی پشت سر هم در پست وینگ بک چپ آرسنال قرار گرفته به نظر کیفیت همیشه‌اش را ندارد و در صحنه گل سوم محمد صلاح اشتباهی عجیب داشت و با لمس توپ ضعیف در زمین خودشان باعث شد توپ به بازیکن مصری برسد و او هم در موقعیتی تک به تک دروازه پیتر چک را باز کند.

تک تک بازیکنان آرسنال در این بازی فاجعه بودند و باید شرمنده باشند. گرانیت ژاکا حالا 3 اشتباه داشته که در 3 بازی اخیر منجر به گل خوردن تیمش شده است. ملی‌پوش سوییسی به خاطر توانایی‎اش در بازی‌سازی و توپ پخش کردن به این باشگاه منتقل شد، اما هنوز در تیم آرسن ونگر جای خالی یک هافبک دفاعی احساس می‎شود که بتواند حمله حریفان را خنثی و حمله تیم خودش را پایه‎ریزی کند.
تصمیم ونگر برای قرار دادن سئاد کولاسیناچ و الکساندر لاکازت، خریدهای تابستانی این تیم روی نیمکت وقتی ترکیب اصلی تیم منتشر شد خیلی‌ها را متعجب کرد. چرا باید به بازیکنی مانند الکس آکسلید چمبرلین، بازیکنی که حاضر نشده قراردادش را با آرسنال تمدید کند، بازی بدهد، کسی که مشخص است می‌خواهد از تیم برود. آن هم در شرایطی که خریدهای جدید داری که تشنه بازی کردن هستند و می‎خواهند خودشان را نشان دهند و ثابت کنند.

ونگر باید هر کاری از دستش بر می‌آید را انجام دهد تا این هابفک را بفروشد، اما در عوض از او تمجید هم کرده است. آمار این بازیکن گویای همه‌چیز است. او بازیکنی است که محصول تمام شده مناسبی برای ارائه دادن ندارد و در ۶ فصل حضورش در این تیم ۹ گل در لیگ زده است.

گری نویل وقتی این بازی را کارشناسی کرد صحبت‌هایی کرد که در واقع حرف هواداران آرسنال بود. تنها نکته دردناک این است که او مدافع منچستریونایتد بوده و بیشتر از بسیاری از بازیکنان فعلی آرسنال معنی «توپچی» بودن را می‌فهمد.

هنوز فرصت است و بهتر است آرسنال بازیکنانی را به خدمت گیرد. بازیکنانی مانند توماس لمار. این تیم شدیدا به یک هافبک دفاعی و یک دفاع میانی نیاز دارد. هرچند که تجربه نشان داده ونگر اهل پول خرج کردن نیست و به احتمال زیاد از نظرش خرید کولاسیناچ و لاکازت کافی است.

این موضوعات نشان می‌دهد که چرا آرسنال این فصل دقیقا همان جایی است که باید باشد، یورولیگ.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج