۵۹۰۳۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توصیه آنری به کوتینیو: یک فصل دیگر در لیورپول بمان

تیری آنری معتقد است «کوتینیو» باید کاری را بکند که لوئیس سوارس کرده، یعنی یک فصل دیگر در لیورپول بماند و بعد به بارسلونا برود.

خبرگزاری مهر: تیری آنری، بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال آرسنال و بارسلونا، معتقد است فلیپ کوتینیو باید مسیری را طی کند که لوئیس سوارس طی کرده است.

کوتینیو بعد از جدایی نیمار از بارسلونا بیش از پیش توجه این باشگاه را به خود جلب کرده است. هرچند که چهارمین پیشنهاد بارسلونا برای این بازیکن هم طبق گزارشات رد شده است. اما تیری آنری معتقد است او باید راهی که سوارس رفت را برود.

آنری در گفتگو با اسکای اسپورتس گفت: برای من سخت است که درباره شرایطی که کوتینیو دارد صحبت کنم. چون در دوران بازی کردن خودم هربار خواستم از تیمی بروم، رفته‌ام. در نتیجه نمی‎دانم چه حسی دارد که بخواهم بروم، اما مجبور باشم در تیمی که هستم بمانم.

او در ادامه گفت: توصیه می‌کنم کاری را بکند که لوئیس سوارس کرد. او می‌خواست برود، همه هم می‌‎دانیم. اما مجبور شد یک فصل بماند، حرفه‌ای کار کرد و فصل فوق‌العاده‌ای را گذراند. به نظرم کوتینیو هم شخصیتی مشابه دارد.

آنری در پایان گفت: شاید او بخواهد برود، اما باید یک فصل دیگر بازی کند، هواداران لیورپول عاشق او خواهند بود و او هم عاشق این باشگاه است. باید بازگردد، فصل خوبی را بگذراند و ببیند فصل آینده چه اتفاقی می‌‎افتد. باید مسیری که سوارس رفت را برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج