اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۰۴۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هواداران بارسا به دنبال برکناری بارتومئو

هواداران تیم فوتبال بارسلونا در مراسم معارفه دمبله علیه مدیر باشگاه شعار داده و از او درخواست کردند استعفا داده و از سمت ریاست کنار برود.

خبرگزاری مهر: هواداران تیم فوتبال بارسلونا در مراسم معارفه عثمانه دمبله، خرید جدید باشگاهشان، با شعار و فریاد از جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه خواستند تا استعفا بدهد.

ناراحتی آن‌ها فقط به خاطر این فصل نیست و از خریدهای باشگاه در دوران ریاست او عصبانی هستند. اوجش هم این تابستان است که نیمار در ازای ۲۲۲ میلیون یورو فروخته شد و باشگاه نتوانست خریدهای خوبی برای پر کردن جای خالی او و برطرف کردن ضعفی که از قبل داشت انجام دهد. دمبله اولین خرید بزرگ این تیم در تابستان بود و در شرایطی که تنها ۳ روز تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی مانده، این تیم روی خرید کوتینیو و دی‌ماریا پافشاری می‌کند.

روبرت فرناندس، مدیر ورزشی بارسا در این باره توضیحاتی داده است: با بازیکنانی مذاکره می‎کنیم که احتمال آمدنشان به تیم وجود داشته باشد. امیدواریم پایان این ماجرا خوش باشد، می‎توانیم به توافق برسیم و یک بازیکن دیگر هم معرفی کنیم.

هواداران بارسلونا از این جهت هم عصبانی هستند که بارسلونا مدت زیادی از پنجره تابستانی را به مذاکره کرده برای جذب مارکو وراتی تلف کرد و در نهایت هم در جذب این بازیکن از پاری‌سن ژرمن ناتوان بود، در عوض تیم فرانسوی خیلی راحت یکی از بهترین ستاره‌های آن‌ها را به خدمت گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج