adexo3
۵۹۰۶۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ضعف‌های پنهان ميلان پشت پيروزی

میلان باز هم پیروز شد، اما هنوز هم بازی این تیم نقص‌هایی دارد.

خبرورزشی: ۲ بازي و ۶ امتياز. اين بهترين شروع مردان وينچنزو مونتلا در فصل جديد رقابت‌هاي سري A بود. ميلان پس از برتري ۳ بر صفر مقابل كروتونه در هفته نخست، يك‌شنبه شب با نتيجه ۲ بر يك كالياري را شكست داد تا اولين ۳ امتياز خانگي را در سن‌سيرو دشت كند. هرچند هنوز براي قضاوت ميلان زود است اما امسال روزنه‌هاي اميد در تيم مونتلا ديده مي‌شود.

مشكلات در خط دفاعي

همه بر اين باور بودند با آمدن لئوناردو بونوچي مشكلات خط دفاعي ميلان حل خواهد شد اما مدافع سابق يوونتوس فقط يك بخش ماجرا بود. زوج خط دفاعي بونوچي و متئو موساكيو در دفع توپ‌هاي بلند كالياري ضعف داشت. با وجود اينكه اين دو توانستند به پيروزي تيم‌شان كمك كنند اما عدم هماهنگي با يكديگر به وضوح مشخص بود. آندره آ كونتي دفاع راست روسونري نيز روز سختي را پشت ‌سر گذاشت و در انجام دادن وظايفش ناكام بود. ميلان براي رسيدن به رؤياي قهرماني سري A بايد مشكلات خط دفاعي را برطرف كند.

هافبك‌ها بدتر

هرچه عملكرد مدافعان ميلان قابل بحث بود اما اوضاع در خط مياني به مراتب بدتر بود. هر ۳ هافبك روسونري در رقابت با بازيكنان مقابل خود ناكام بودند. ريكاردو مونتوليوو كند بود و رو به جلو حركت نمي‌كرد، فرانك كسيه بي‌دقت ظاهر شد و تك‌گل كالياري روي اشتباه او به ثمر رسيد، چالهان اوغلو نيز در بهترين فرم خود قرار نداشت. لوكاس بيليا كه دقيقه ۶۳ جاي چالهان اوغلو به زمين آمد براي رسيدن به آمادگي كامل هنوز به زمان نياز دارد.

سوسو بهترين ميلان

سوسو اگرچه كمي كند بود اما مسيرش را ادامه مي‌دهد. با ارسال او بود كه كوترونه به گل رسيد و دقيقه ۷۰ گل برتري تيمش را به زيبايي وارد دروازه حريف كرد. او اكنون از ۲ بازي آمار ۲ گل و ۲ پاس گل را ثبت كرده و خودش را براي حضور در اردوي تيم ملي اسپانيا در مرحله مقدماتي جام جهاني‌ ۲۰۱۸ آماده مي‌كند تا هفته رؤيايي‌‌اش كامل شود.

گلزني دوباره كوترونه

براي گلزني انگيزه دارد. مهاجم ۱۹ ساله ميلان پس از اينكه هفته گذشته مقابل تيم كروتونه گلزني كرد اين بار گل نخست تيمش را به كالياري زد تا همه را ياد فيليپو اينزاگي بيندازد. پاتريك كوترونه براي بار دوم بود كه نيكلا كالينيچ و آندره سيلوا را نيمكت‌نشين مي‌كرد و از ابتدا درون زمين قرار مي‌گرفت. او فعلاً كه تا اينجاي كار پاسخ اعتماد مونتلا را به خوبي داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج