جاباما
۵۹۰۷۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چالش های کمال برای کامیابی بزرگ

هافبک دفاعی پرسپولیس به دنبال فراموشی اتفاقات پیش از دیدار برابر سیاه جامگان است تا بتواند شانس مجدد حضور در ترکیب این تیم و خصوصا در تیم ملی را کسب کند.

ورزش سه: هافبک دفاعی پرسپولیس به دنبال فراموشی اتفاقات پیش از دیدار برابر سیاه جامگان است تا بتواند شانس مجدد حضور در ترکیب این تیم و خصوصا در تیم ملی را کسب کند.

کمال کامیابی نیا که در فصل گذشته یکی از مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس محسوب می‌شد، لیگ هفدهم را با چالش‌های بزرگی استارت زد. عبور از مصدومیت و در ادامه حواشی مربوط به تمدید قرارداد، تمرکز هافبک جنگجوی سرخپوشان را در ابتدای فصل گرفت تا او لیگ را با حاشیه استارت بزند. با این حال او خیلی زود توانست مراحل درمانی را پشت سر گذاشته و خود را در مسیر رقابت برای حضور در ترکیب تیم قرار دهد. با این حال حضور محسن ربیع خواه و بازگشت احمد نوراللهی چالش دیگری بود که برانکو ایوانکوویچ با حفظ رقیب برای شاگردانش در این فصل پیش پای او قرار داده بود. مساله‌ای که در نهایت به یک سوتفاهم به تعبیر سرمربی کروات این تیم و کامیابی نیا پیش از دیدار برابر سیاه جامگان تبدیل شد. کامیابی نیا آخرین دیدار تیمش در لیگ برتر را به همین دلیل از دست داد و البته در بازگشت به اردوی این تیم در عمان، توانست در نیمه دوم یکی از برترین کیفیت‌های خود را به نمایش بگذارد و عضوی از تیم موفق برابر الاهلی عربستان لقب گیرد.

کامیابی نیا در حالی که خوشحال از این نتیجه بود با اعلام لیست تیم ملی قافیه را در غیاب امید ابراهیمی و آندرانیک تیموریان در تیم ملی هم به جوانان باخت؛ حضور امید نورافکن و روزبه چشمی در کنار علی کریمی و سعید عزت اللهی باعث شد تا او اکنون به دنبال مسیر تازه‌ای برای بازگشت به تیم ملی باشد. عبور از این حواشی و تمرکز بالا در تمرینات و ترکیب پرسپولیس می‌تواند دوباره سکویی همچون فصل گذشته برای او در تیم ملی شکل دهد و ذهن کامیابی نیا را این روزها به خود جلب کرده و باید دید در نهایت جزوی از سهمیه کارلوس کی‌روش در روسیه خواهد بود یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج