اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۰۸۳۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ذوالفقار نسب:

بازی با ایران، برای کره جنوبی حکم مرگ و زندگی دارد

یک کارشناس فوتبال گفت: بازی با ایران برای کره جنوبی حکم مرگ و زندگی دارد.

خبرگزاری فارس: بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با خبرنگار در مورد بازی تشریفاتی ایران مقابل کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: مسابقه برای هر دو تیم حساس است. این بازی برای کره جنوبی به اصطلاح بازی مرگ و زندگی است و اگر نتوانند سه امتیاز بازی را بگیرند شانس‌شان برای صعود به جام جهانی به حداقل می‌رسد آن هم در شرایطی که کره جنوبی در ۲۰ سال اخیر همواره نگاهشان به صعود از گروه در جام جهانی بوده و حضورشان را در جام جهانی قطعی می‌دانستند اما این مرتبه کره بسیار ضعیف بوده است.

وی افزود: بازی مقابل کره جنوبی هم برای کادرفنی و بازیکنان و تمام علاقمندان فوتبال ایران مهم است. پیروزی دوباره مقابل کره و بسته نگه داشتن دروازه‌ تیم ملی می‌تواند هویت خوبی به تیم ایران بدهد. چنین موفقیت‌هایی همیشه برای ما فراهم نیست و این دوره وضعیت تیم ملی بسیار خوب است. حساسیت بازی را از جنگ‌های روانی که قبل از بازی کره‌ای‌ها ایجاد کردند می‌توانید به خوبی درک کنید. کره‌ای‌ها امکانات مناسبی برای تمرین در اختیار تیم ملی ایران قرار ندادند. این مسایل انگیزه بازیکنان و کادرفنی تیم ملی را بیشتر و قوی‌تر می‌کند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال در مورد اینکه چقدر جنگ‌های روانی به راه افتاده عرف است، عنوان کرد: جنگ روانی در فوتبال در همه سطوح به ویژه برخی مسابقات بین‌المللی دیده می‌شود. مربیان حرفه‌ای به این شرایط آگاه هستند و از جنگ‌های روانی استفاده می‌کنند و به آن دامن می‌زنند البته نباید این جنگ‌های روانی را خیلی جدی گرفت.

وی در مورد دعوت از سامان قدوس به تیم ملی اظهار داشت: تنها چیزی که از این بازیکن دیدم و می‌دانم کلیپی است که او به زبان فارسی صحبت می‌کند و پدر و مادر ایرانی دارد. باید هر ایرانی را با آغوش باز پذیرفت. ایرادی به چنین انتخاب‌های کی‌روش نمی‌بینم. امیدوارم این بازیکن جوان بتواند برای تیم ملی ایران مفید باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج