اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۰۸۹۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

کی روش باثبات و دستیاران بی ثبات!

كارلوس كي‌روش سال‌هاست مرد شماره يك تيم‌ملي‌محسوب‌مي‌شود و ركوردشكني كرده است.

روزنامه قانون: كارلوس كي‌روش سال‌هاست مرد شماره يك تيم‌ملي‌محسوب‌مي‌شود و ركوردشكني كرده است. او نخستين سرمربي تيم‌ملي بوده كه در سال‌هاي اخير تغيير نكرده و ثبات داشته است اما در سال‌هاي اخير دستياران او همواره تغيير كرده‌اند. كي‌روش نه تنها سرمربيان ايراني خود را كنار گذاشته بلكه گاهي اتفاقاتي رخ مي‌دهد كه او مجبور به اخراج دستياران خارجي‌اش نيز مي‌شود.

بدون گاسپار در سئول

آخرين تغييري كه به تازگي در تيم ملي ايران رخ داده، جدايي دن‌گاسپار بود. دن گاسپار پيش از اين به عنوان مربي دروازه‌بان‌هاي تيم‌ملي فعاليت مي‌كرد اما روز گذشته به صورت ناگهاني كنار گذاشته شد تا در آستانه ديدار تيم‌ملي مقابل كره‌جنوبي، ملي‌پوشان بدون گاسپار راهي سئول شوند. ماجرا از جايي شروع شد كه گاسپار به ‌دليل مشكلاتي كه در فرودگاه پيش آمد، حاضر نشد با تيم ملي به كره سفر كند و سايت رسمي فدراسيون فوتبال نيز با انتشار بيانيه اي از قطع همكاري ايران با اين مربي خبر داد. در بيانيه فدراسيون فوتبال آمده است: «فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارد که دن گاسپار، هماهنگ‌کننده و مربی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال پس از رفتار کاملا غیرحرفه‌ای و غیرقابل‌قبول روز شنبه چهارم شهریور در فرودگاه دبی، تصمیم گرفت که پرواز به کره جنوبی را سوار نشود و همراه اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان وارد شهر سئول نشد. همچنین با توجه به اینکه گاسپار نسبت به وظایف و تعهدات قراردادی خود عمل نکرده است، بنابراین فدراسیون فوتبال اقدام به دعوت از یک مربی جدید براي دروازه بانان کرد و الکساندر لوپز جایگزین او شد».

همه آن‌ها كه رفتند

لوپز در حال حاضر در اردوی تیم‌ملی در کره جنوبی به سر می برد و مسئوليت خود را به عنوان مربي دروازه‌بانان تيم‌ملي بر عهده گرفته است. پيش از گاسپار، كادرفني تيم‌ملي فوتبال بارها تغيير كرده است كه از بين آن‌ها مي‌توان به استعفاي زود هنگام ميك مك درموت، مربي بدنساز سابق تيم ملي اشاره كرد. درموت به دليل اختلافاتي كه با سرمربي پرتغالي تيم‌ملي داشت، از اين تيم جدا شد و پس از مدتي حضور در امارات به استقلال تهران پيوست. پس از درموت، اميد نمازي مربي بدنسازي تيم‌ملي شد اما او نيز خيلي زود استعفاي خودش را اعلام كرد. مهرداد‌خانبان كه آناليزور تيم ملي بود، چندي پيش پس از بركناري از تيم ملي جاي خودش را به ميگل پرتغالي كه هموطن كي‌روش نيز هست داد.
مجتبي صالح، علي كريمي و جواد نكونام نيز از جمله مربياني بودند كه به دلايل مختلف از تيم‌ملي جدا شدند. بسياري دلايل جابه‌جايي هاي زود هنگام دستياران ‌كي‌روش را به خاطر اخلاق خاص مربي تيم ملي مي‌دانند و معتقدند كار در كنار كي‌‌روش و تحمل اخلاق خاص او، كار آساني نيست. به هرحال اين جابه‌جايي هاي فراوان در مقطعي كه تيم ملي ايران در آستانه مسابقات جام جهاني قرار دارد، براي اين تيم مفيد نيست و كي‌روش بايد همان‌گونه كه در تركيب تيمش مسير ثبات را پيش گرفته، در كادرفني تيم نيز ثبات را برقرار كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعداز سالها یک مربی خوب برای فوتبال آمد هی نق نزنید بگذارید کارش را انجام دهد با حرف ونق زدن کار درست نمیشود

    • بدون نام

      البته این اقاهم مثل انسان رفتارنمیکنه بااون اخلاق ش انسان بااخلاق زنده است خیلی ازخودمغروراست فکرمیکنه موفقیت تیم فقط کترخودشه درصورتی موففیت تیم اول برمیگرده به تمرین دهنده تیم ابن اقامتاسفانه باهمه مشکل داره فکرمیکنه انگارازکره ماه اومده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج