اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۱۴۳۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گرت بیل، رهبر نا آماده ولز

گرت بیل از انتقادهایی که از او به خاطر بازی بد مقابل والنسیا می‎شد فرار کرد و حالا تمرکزش را روی صعود تیم ملی کشورش به بازی‌های جام جهانی گذاشته است.

آی اسپورت: گرت بیل از انتقادهایی که از او به خاطر بازی بد مقابل والنسیا می‎شد فرار کرد و حالا تمرکزش را روی صعود تیم ملی کشورش به بازی‌های جام جهانی گذاشته است. کاری که اصلا هم آسان نیست چون ولز در گروه D سوم است و ۸ امتیاز دارد. ۴ امتیاز کمتر از جمهوری ایرلند و صربستان. در نتیجه در بازی مقابل اتریش روز شنبه و بازی مقابل مولداوی در روز سه‌شنبه آینده نیاز به برد دارند.

سخت خواهد بود، اما غیرممکن نیست. ولز می‎تواند روی بیل حسابی ویژه باز کند، کسی که در رقابت‎های یورو 2016 به تنهایی تیمش را به نیمه نهایی رساند. هرچند که برای این منظور لازم است بیل در بهترین فرم باشد. باید بخندد، شاد باشد و انگیزه خوبی داشته باشد که البته در رئال مادرید اخیرا هیچ یک از این شرایط را نداشته است. باید به خوبی از پس رهبری تیم بر بیاید، این کار را هم در رئال نکرده است.

او در بازی رئال مقابل والنسیا حتی به اندازه کریم بنزما صاحب موقعیت هم نشد و نتوانست نظر هواداران را به خود جلب کند. شروعی که در این فصل داشته شک و تردیدهای زیادی درباره فرمش ایجاد کرده و مدت‎هاست کسی نتوانسته او را در اوج ببیند. حتی در برخی از بازی‌های رئال مادرید او را هو کردند، اما زیدان باز هم به او فرصت داد.

در سوپرکاپ اروپا او به ایسکو پاس گل دوم را داد و در ریازور هم گل اول تیمش را زد و برای گل سوم هم به تونی کروس پاس داد، اما هنوز در برنابئو او با انتقاداتی رو به رو است. ولز و رئال مادرید امیدوارند او خیلی زود بتواند به دوران اوج بازگردد. این آرزوی قلبی زیدان هم هست که همین حالا نمی‌داند بین او و آسنسیو جوان که در بازی‌های اخیر خوش درخشیده باید به کدام یک بازی دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج