adexo3
۵۹۱۹۱۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نامه هواداران فولاد خوزستان به رئیس کمیته داوران

هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان در نامه ای به رييس كميته اي داوران فدراسيون جمهوري اسلامي ايران، نسبت به ناداوري های بوجود آمده برای تیم فولاد خوزستان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر اعتراض کردند.

خبرگزاری فارس: هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان در نامه ای به رییس کمیته ای داوران فدراسیون جمهوری اسلامی ایران، نسبت به ناداوری های بوجود آمده برای تیم فولاد خوزستان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر اعتراض کردند.

در متن نامه هواداران فولاد خوزستان آمده است:

جناب آقای فریدون اصفهانیان

باسلام

احتراما به استحضار می رساند که ما هواداران خوزستانی در گرمای بالای ٥٠ درجه، در مسابقات و تمرینات تیم محبومان شرکت می کنیم و از جوانانی که سرمایه ای فوتبال ایران عزیز هستند حمایت می کنیم.

ولی متاسفانه اشتباهات داوری در پنج هفته ابتدایی لیگ کاملا به ضرر ما بوده و همانگونه که مستحضر هستید در بازی با پیکان به گواه اکثر کارشناسان گل سالم تیم فولاد خوزستان مردود و گل خطا و اشتباه تیم پیکان به درستی اعلام می شود.

این در صورتی است که در سال گذشته در بازی رفت و برگشت تیم فولاد خوزستان با پیکان تهران و مربی ان داوران سهواً و یا عمداً اشتباهات تاثیر گذاری در نتیجه ای بازی داشتند.

ما جمعی از هواداران تیم فولاد خوزستان از شما جناب اقای اصفهانیان درخواست داریم تا در انتخاب داوران جوان که بی شک سرمایه ای فوتبال ایران هستند درایت بیشتر کنید و از شناختی که از جنابعالی و همکارانتان سراغ داریم مطمئن هستیم این مهم به ثمر خواهد نشست.

بی شک زحمات شما و همکارنتان جهت زیبایی های فوتبال این ورزش مهیج و نشاط اور که در میان جوانان این کشور جایگاه خاصی دارد جایی تقدیر دارد.

امیدواریم که شاهد فوتبال پاک و جوانمردانه باشیم و نگاه دلسوزانه ای شما را برای تمام تیم های حاضر در لیگ برتر شاهد باشیم.

با تشکر

جمعی از هواداران فولاد خوزستان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا طرفداران فولاد حق دارن و خیلی از ناداوری ها ضربه خورده تیم محبوب فولاد در خوزستان

    • پرسپولیسی ام

      آفرین به غیرتتون مرحبا شماهوادار واقعی هستیدنه هوادارای پرسپولیس ،چون درست لحظه ای داور سه گل تیم مارو مردود اعلام کرد وگل مردود حریف راسالم اعلام کرد هوادارای ما بجای اعتراض به داور به بازیکنای خودی فحاشی کردن واقعا جای تأسف داره اون بازیکن دیگه از این به بعد با چه روحیه واشیاقی میخواد بازی کنه؟ فقط انتظار دارید بازیکن در هرحالی بهترین باشه،شما چی؟ شما بهترین هوادار هستید؟ برای پاسخ این سؤال عملکردخودتون رو باعملکرد هوادار ای سایر تیمها مقایسه کنید درحالی که تیمهای دیگه اصلا وضعیت خوبی ندارند ولی هوادارشون بیشتر سنگشون روبه سینه میزنند.ً.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج