اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۲۱۵۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آمار تیم ملی پس از دروازه‌بان محبوب کی‌روش

ماجراجوی‌های بیرانوند درون دروازه تیم ملی همچنان ادامه دارد و این دروازه‌بان کلین‌شیت شماره دوازده خود را هم در چهاردهمین دیدارش برای ایران به ثبت رساند.

وبسایت نود: تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته با ثبت دواردهمین کلین‌شیت متوالی خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی موفق شد رکورد جدیدی در آمارهای فیفا به نام خود ثبت کند. خط دفاعی قدرتمند این سال‌های تیم ملی حالا در دنیا سر زبان‌ها افتاده تا همه به قدرت تیم ملی این سال‌ها ایمان داشته باشند. رهبر دفاعی ایران درون دروازه در غالب این بازی‌ها علیرضا بیرانوند بوده است. بیرانوند در تمامی ۹ دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی موفق به ثبت کلین‌شیت شد و در هر دو دیداری که در مرحله قبلی نیز درون دروازه تیم ملی قرار گرفته‌بود موفق شد دروازه ایران را بسته نگه دارد. در واقع شماره یک تیم ملی از مجموع ۱۴ دیداری که به او اعتماد شده تا درون دروازه تیم ملی قرار بگیرد تنها ۲ گل در دو دیدار دوستانه برابر مونته‌نگرو و مقدونیه دریافت کرده و در تمامی دیدارهای بعدی که بجز یک دیدار دوستانه، مابقی رسمی بوده‌اند موفق به ثبت کلین‌شیت شده تا آمار خیره‌کننده ۰،۱۴ گل در هر بازی از او به ثبت برسد.

از نگاهی دیگر بخواهیم به قدرت خیره‌کننده خط دفاع تیم ملی اشاره کنیم باید به تمامی مسابقات رسمی تیم ملی بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ رجوع کنیم. شاگردان کی‌روش در ۴ دیدار جام ملت‌های آسیا، ۸ دیدار مرحله اول مقدماتی جام جهانی و ۹ دیدار مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی به مصاف حریفان خود رفته‌اند. تیم ملی در تمامی این ۲۱ بازی رسمی، تنها در ۴ دیدار دروازه خود را بازشده دید! ۳ گل در دیدار با عراق در جام ملت‌های آسیا و یک گل در دیدارهای رفت و برگشت برابر ترکمسنستان و دیدار رفت با عمان در مقدماتی مرحله اول جام جهانی باعث شده تا مجموع گل‌های خورده تیم ملی در ۳ سال گذشته فقط ۶ گل باشد؛ ۶ گلی که همگی سهم علیرضا حقیقی درون دروازه تیم ملی بوده است. تیم ملی بعد از دریافت گل در بازی برگشت با ترکمنستان در ۲۱ آبان سال ۱۳۹۴، هنوز هیچ گلی در دیدارهای رسمی دریافت نکرده است تا دقایق بسته ماندن دروازه ایران به ۱۰۶۳ دقیقه برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه ربطی به بیرانوند داره این گل نخوردنا وقتی تو این دوازده تا بازی حتی یه سیو هم نداشته

    • زهرا نیک اقبال ارش

      مگه بازی با کره چند تا شوت در چهارچوب داشتیم که بیزانوند بیرانوند میکنید.. اینها همه تفکرات کارلوس کیروش است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج