adexo3
۵۹۲۲۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دلوفئو باید «پدرو» شود

پدرو رودریگس بعد از ۳۲۳ بازی و ۹۹ گل زده در تیم اصلی، به این دلیل که بارسلونا صاحب خط حمله‌ای سه‌گانه شده بود و به نظرش دیگر در تیم جایی برای او نبود درخواست کرد که به چلسی برود.

آی اسپورت: پدرو رودریگس در ازای ۳۰۰ هزار یورو به بارسلونای B ملحق شد و بعد از ۳۲۳ بازی و ۹۹ گل زده در تیم اصلی، به این دلیل که بارسلونا صاحب خط حمله‌ای سه‌گانه شده بود و به نظرش دیگر در تیم جایی برای او نبود درخواست کرد که به چلسی برود. ترانسفر او در ازای ۳۰ میلیون یورو بود.

اما داستان او در بارسا در طول 6 فصل حضورش مانند یک داستان عاشقانه بود. در دوران گواردیولا بود که پدرو تبدیل به بازیکنی استثنایی شده بود که بهترین مکمل برای مسی در زمین بازی بود. در کنار مسی عملکرد خوبی داشت و با اعتماد به نفس مناسب توانست گل‌های زیادی هم برای بارسلونا به ثمر برساند. گل‌هایی که بعضی از آن‌ها بسیار هم زیبا و مفید و موثر بودند. در فینال جام جهانی که اسپانیا در آن قهرمان شد هم پدرو خوش درخشید و توجه دنیا را به خود جلب کرد.

در نهایت اما تصمیم گرفت از بارسا برود و باید پیشنهاد تیم‌هایی مانند اورتون، سویا و میلان را بررسی می‌کرد. هرچند که در کنار مسی بازی‌های قابل توجهی را ارائه کرده بود، اما هرگزدیده نشده بود.

حالا دلوفئو به بارسا بازگشته است. از نظر فوتبالی او حتی استعدادی بهتر از پدرو هم دارد. اما همان طور که خودش هم بعد از بازی بارسلونا مقابل بتیس که اتفاقا در آن عملکرد خوبی هم داشت، گفته بود، باید خیلی خیلی بهتر از این‌‌ها باشد و هنوز جای پیشرفت زیادی دارد.

این دقیقا همان چیزی است که باید باشد، یعنی او باید اعتماد به نفس داشته باشد و به کارش ادامه دهد تا آینده‌ای مناسب در بارسلونا داشته باشد. مخصوصا ک شرایطش می‌تواند بهتر از پدرو باشد و اجباری به رفتن شبیه رفتن پدرو نیست، چون اگر بتواند مانند پدرو باشد امروز تیم به او نیاز دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج