۵۹۲۴۳۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

زمانی: تمام خواسته‌های منصوریان برآورده شد

حسن زمانی را همه با جنجال‌هایی که در استقلال به راه انداخته می‌شناسند.

آی اسپورت: حسن زمانی را همه با جنجال‌هایی که در استقلال به راه انداخته می‌شناسند. او که خودش چنین اعتقادی ندارد. اما بعد از جلسه هفته گذشته هیات مدیره او بود که ماجرای مهلت دو هفته‌ای به علیرضا منصوریان را علنی کرد. سید رضا افتخاری البته این موضوع را تکذیب کرد اما زمانی امروز در گفتگو با رادیو تهران باز هم ماجرای اولتیماتوم را تائید کرد. هر چند از واژه اولتیماتوم استفاده نکرد. گزیده حرف‌های زمانی با رادیو تهران را بخوانید.

-هیات مدیره به پاس زحماتی که آقای منصوریان در فصل گذشته داشتند این فرصت را به کادر فنی داد تا ان شالله استقلال روی دور موفقیت بیفتد. امیدواریم این مساله ادامه پیدا کنه و مشکل خاصی پیش نیاید و منصوریان هم به کارش ادامه بدهد.

-با توجه به اینکه آقای قریب در نشست آخر شرکت نکردند عدم تمایل خود را برای حضور در استقلال نشان دادند. آقای قریب روی یک سری مسائل نقطه نظراتی داشتند که موارد مالی و قراردادهای بازیکنان شامل آن می شد. چه خوب بود که این مسائل در جلسات هیات مدیره مطرح می‌شد ولی نمی‌دانم به چه دلیل در جلسات شرکت نمی‌کرد.

-خود آقای منصوریان عضوی از این خانواده بزرگ هست و شاید عکس العمل تماشاگران او را بیشتر از ما ناراحت کرده است. همه ارکان تیم به دنبال این هستیم که تیم را از این شرایط خارج کنیم ضمن آنکه مهلت دو هفته‌ای به منصوریان مصوبه هیات مدیره باشگاه است و همه اعضا بر اساس مسائل مختلف به این نتیجه رسیدند. امیدوارم این دو هفته سکوی پرتاب استقلال باشد.

-در صورت نتیجه نگرفتن تیم، قرار است رزومه‌های مختلف بررسی شود و سپس در اختیار اعضا قرار بگیرد. اما مذاکره با دالیچ و فرهاد مجیدی هیچکدام مطرح نشده است.

-هیات مدیره در این دو سال تمام آنچه مد نظر سرمربی بود برای او تامین کرد. ما این کار را کردیم که بهانه‌ای نباشد که اگر فلان بازیکن بود ما مشکلی نداشتیم. ما حالا روسفید هستیم که هر چه خواستند در اختیار گذاشتیم. به این دلیل است که هیات مدیره حالا حق دارد که بگوید نتایج قابل قبول نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همچیز زیر سر همین مارمولکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج