adexo3
۵۹۲۴۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طباطبایی: کره همان‌طور بازی کرد که ما می‌خواستیم

دروازه بان سابق تیم ملی معتقد است بخشی از موفقیت تیم ملی به خاطر انسجام دفاعی خوب و بخش دیگر به خاطر مشکلات تاکتیکی تیم کره بوده است.

ورزش سه: تیم ملی ایران با اتخاذ تاکتیک تدافعی توسط کارلوس کی روش توانست یک امتیاز با ارزش را در برابر کره جنوبی به دست بیاورد.

هادی طباطبایی دروازه بان سابق تیم ملی درباره بازی برابر کره جنوبی گفت:« بازی ما در ساختار دفاعی بسیار خوب شده و می توان گفت از انسجام دفاعی خوبی برخوردار هستیم.»

او افزود:« روش بازی که کی روش برای تیم ملی در نظر گرفت روش دفاع و ضدحمله بود و من فکر می کنم ما با همین روش در جام جهانی هم به میدان برویم.»

طباطبایی اضافه کرد:« تیم ملی مدت ها است با این سبک بازی می کند و بعد از این هم باید شاهد همین سبک از بازی از تیم ملی باشیم. اما این نکته مهمی است که بخشی از موفقیت ما در بازی برابر کره نیز به خاطر مشکلات تاکتیکی تیم ملی کره بود.»

او در این رابطه گفت:« ببینید وقتی برنامه ما دفاع و ضد حمله است تیم های دیگر هم به خوبی ما را آنالیز می کنند و به همین خاطر بود که تیم کره همیشه ۴ بازیکن دفاعی را در عقب زمین خودش نگه می داشت. این موضوع درست است که موقعیت ضدحمله را از ایران گرفت اما باعث شد تا کره با نفرات کم به سمت دروازه ما بیاید و همه دیدند که این تیم نتوانست حتی به دروازه ما نزدیک شود.»

طباطبایی همچنین گفت:« این نوع بازی کره عملا همان روشی بود که تیم ایران می خواست و شاید به همین دلیل بود که تیم کره رو به بازی مستقیم آورد. ضربات سر مداوم و مصدومیت زیاد بازیکنان در برخوردهای هوایی به دلیل همین سبک بازی کره ای ها بود.»

دروازه بان سابق تیم استقلال همچنین گفت:« تیمی مثل کره که چنین سبکی را بازی می کند باید همیشه موج دومی در حملاتش داشته باشد؛ اما کره خیلی عقب نشسته بود و از ضدحملات تیم ما می ترسید. به همین دلیل هم نتوانست حملات مداومی را روی دروازه ایران داشته باشد و همانطور که گفتم نتوانست روی دروازه ایران موقعیتی به وجود بیاورد.»

طباطبایی درباره عملکرد علیرضا بیرانوند و رکورد گل نخوردن هایش گفت:« ببینید موقعیتی روی دروازه ما پیش نیامده که بتوانیم عملکرد دروازه بان تیم را بسنجیم. نباید فراموش کنیم که گروه نسبتا خوبی هم داشتیم چرا که اگر به جای چین و قطر با امارات و عربستان همگروه بودیم یا به جای کره جنوبی با ژاپن بازی می کردیم شاید شرایط فرق می کرد.»

او اضافه کرد:« ما نمی توانیم ژاپن را با کره مقایسه کنیم. به عنوان کسی که سال ها است فوتبال کره را به عنوان بازیکن و مربی دیده ام می توانم بگویم تیم کره روحیه جنگندگی ندارد. همانطور که دیدیم آن ها برای شکست ایران همه کشورشان را تهییج کردند؛ اما در نهایت انگیزه هایشان تبدیل به استرس شد. بر عکس تیم ما در شرایط سخت بهتر عمل می کند...»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج