۵۹۲۷۳۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

وضعیت بلیت‌های خریداری شده توسط بانوان

در شرایطی که سامانه فروش بلیت با باز گذاشتن گزینه بلیت برای بانوان، باعث خرید آنها شده بود، در نهایت اعلام شد بانوان اجازه ورود و تماشای این دیدار در استادیوم آزادی را نخواهند داشت.

ورزش سه: بحث حضور بانوان در جریان دیدار دو تیم ایران و سوریه در بازی پایانی مرحله انتخابی جام جهانی با توجه به صعود ایران و برنامه ریزی برای جشن ملی از چندی پیش آغاز شده بود. موضوعی که مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان نیز وعده آن را داد و نهایی شدن آن را مستلزم همت ملی دانست. در نهایت در آستانه این دیدار و با توجه به برنامه ریزی اعلام شده برای جشن ملی از سوی کمیته برگزاری فدراسیون فوتبال، خبر غافلگیرکننده باز بودن گزینه مربوط به خرید بلیت توسط بانوان بود. جایی که باعث شد این خبر به تیتر اول خبرگزاری‌ها و فضای مجازی تبدیل شده و برخی بانوان نیز با انتشار فرم مربوط به خرید بلیت خود این اتفاق را اعلام کنند.

اولین واکنش بعد از این مساله از جانب حراست فدراسیون فوتبال بود که اعلام کرد چنین مساله‌ای برای حضور بانوان در دیدار ایران برابر سوریه اصلا صحت نخواهد داشت. در ادامه شرکت برهان مبین به عنوان عامل فروش بلیت‌ها از اشتباه بودن این گزینه خبر داد.

موضوعی که در این ارتباط وجود دارد به دو موضوع سرنوشت این بلیت‌ها و بازگشت هزینه صورت گرفته مربوط می‌شود. یکی از مسوولان شرکت بنیان مبین در این خصوص می‌گوید: هزینه پرداخت شده به حساب شرکت برهان مبین وارد نمی‌شود و درگاه اینترنتی اعلام شده نیز مرتبط با حساب فدراسیون فوتبال است. با این حال سریعا نسبت به بازگرداندن آن اقدام خواهیم کرد.

در این ارتباط البته شرکت برهان مبین اطلاعیه‌ای را نیز صادر کرده و اینگونه توضیح داد: خرید بلیت توسط تعدادی از بانوان به علت عدم دسترسی این سامانه به سایت ثبت احوال انجام پذیرفته است لذا فروش بلیت این بازی مانند دیگر بازیهای فوتبال به علت نداشتن جایگاه اختصاصی جهت استقرار بانوان در ورزشگاه ممنوع بوده و مبلغ بلیت های خریداری شده به بانوان توسط این شرکت مسترد خواهد شد.

موضوع بعدی نیز به بسته شدن صندلی‌هایی که اکنون توسط بانوان نیز خریداری شده بازمی‌گردد. موضوعی که باعث می‌شود در حال حاضر شرایط خرید این سهمیه برای دیگر افراد ممکن نباشد. در این ارتباط نیز مسوول شرکت برهان مبین می‌گوید: سامانه با توجه به تفکیکی که در حال حاضر وجود دارد، خیلی زود نسبت به آزادسازی این سهمیه‌ها اقدام خواهد کرد و به این ترتیب سهمیه خریداری شده توسط بانوان که تعداد خیلی کمی را هم شامل می‌شود بعد از پرداخت مبلغی که پرداخت کرده‌‍اند آزاد شده و به دیگر هواداران واگذار می‌شود.

به این ترتیب بار دیگر علیرغم عزم جدی که در خصوص حضور بانوان در استادیوم برای جشن ملی صعود به جام جهانی روسیه وجود داشت، شاهد عدم حضور آنها خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خسته نباشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج