اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۲۷۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دغدغه اصلی ونگر؛ برخورد با الکسیس

بعد از این که پیشنهاد ۶۰ میلیون پوندی منچسترسیتی برای الکسیس سانچس رد شد، این بازیکن باید آخرین سال قراردادش را هم در لندن بگذراند.

آی اسپورت: بعد از این که پیشنهاد ۶۰ میلیون پوندی منچسترسیتی برای الکسیس سانچس رد شد، این بازیکن باید آخرین سال قراردادش را هم در لندن بگذراند. اما بزرگ‎ترین دغدغه آرسنال باید این باشد که چطور انگیزه از دست رفته او را بازگرداند. باید دید او آن بازیکن گذشته می‎شود که همه سطح و سبک بازی‎اش را دوست داشتند یا بازیکنی که در چند ماه گذشته دیدیم که مدام معترض بود و هیچ شباهتی به گذشته‌اش نداشت.

در چند ماه اخیر او تبدیل به بازیکنی شده است که به سختی قابل تحمل است، عصبی به نظر می‌‎رسد و لحظه به لحظه حضور در آرسنال او را آزار می‌دهد. اوجش را هم در آنفیلد دیدید. بعد از 20 دقیقه اول بازی و در حالی که اوضاع آن طور که می‌خواست نبود، با تک تک هم‎تیمی‎هایش با عصبانیت صحبت می‌کرد و به آن‌ها اعتراض می‌کرد.

حالا او باید در آرسنال بماند و نکته جالب توجه این است که ببینیم او در بازی‌های آینده چطور خواهد بود و چه عملکردی را ارائه خواهد داد. همین حالا اگر به خط حمله آرسنال نگاه کنید با بازیکنانی مواجه می‏شوید که انقدر قدرتمند هستند که باید هر تیمی را از پیش رو بردارند. آن‌ها مسوت اوزیل، الکسیس سانچس، دنی ولبک، الکساندر لاکازت و الیویه ژیرو را دارند.

این یعنی باید در بازی‌ها نه فقط یک گل، بلکه گل‌های زیادی بزنند. البته همه می‎دانیم که آرسنال در خط میانی مشکلاتی دارد و در خط دفاع هم مدافعان این تیم می‌توانند بهتر کار کنند. اما اگر بازیکنان همین حالا هم تصمیم جدی بگیرند که بهتر از این کار کنند، آن وقت این شانس را دارند که فصل خوبی داشته باشند.

همه چیز بستگی به این دارد که وقتی بازیکنان در تمرین هستند روحیه‎شان چطور است و چه روابطی در تمرینات دارند. اولین روز بعد از بازگشت ونگر و بازیکنان از تعطیلات بین‎المللی روز بزرگی برای سرمربی فرانسوی خواهد بود. او باید نشان دهد که رابطه خوبی با بازیکنان دارد و همه تلاشش را بکند تا بازیکنان بهترین بازی‎شان را در رقابت‌های فصل جاری ارائه دهند. هرچند که این هفته شایعات زیادی وجود دارد و خیلی‌ از مطبوعات مدعی شدند که بازیکنان از سران باشگاه خواستند که ونگر برکنار شود. این مشکل بزرگی برای توپچی‌ها است و بیشتر از همه مشکل آرسن ونگر است.

گری نویل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج