اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۲۸۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش ونتورا به شکست سنگین برابر لاروخا

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا بعد از شکست سنگین برابر ‌اسپانیا تاکید کرد که فلسفه خود را تغییر نخواهد داد. او از صعود تیمش به جام جهانی اطمینان دارد.

ایسنا: ‌به نقل از مدیاست، بازی‌های مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا شنبه شب پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی ‌اسپانیا در سانتیاگو برنابئو برابر ایتالیا قرار گرفت. دو تیم برای صدرنشینی تلاش می‌کردند که در نهایت لاروخا با سه گل پیروز شد.

ونتورا از شکست سنگین تیمش در این دیدار ناراحت بود، با این حال تاکید کرد که به فلسفه خود ادامه‌ خواهد داد. سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: ما برنامه و فلسفه خاص خود را داریم و یک شکست باعث نمی‌شود تا از آن دست کشیم. با یک بازی که نمی‌توان فلسفه تیمی را تغییر داد. شکست تلخی بود. دلایل آن را ریشه‌یابی می‌کنیم و دوباره به روند پیروزی بر خواهیم گشت.

او ادامه‌ داد: بازیکنان نتوانستند از نظر کیفی عملکرد خوبی از خود نشان دهند. ما آماده نبودیم و همین باعث شد تا حریف به راحتی به پیروزی برسد و سه امتیاز را به دست آورد. ما هم چند فرصت خوب گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم. چند اشتباه بد باعث شد تا ‌اسپانیا به گل برسد. در چنین دیدارهای بزرگی نباید به راحتی اشتباه کرد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در پایان سخنان خود، گفت‌: شکست در یک دیدار باعث نخواهد شد تا اعتماد به نفس ما از بین برود. بر این باورم که ما تیم قدرتمندی هستیم و به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

‌اسپانیا با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۱۹ امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت. ایتالیا با ۱۶ امتیاز در جایگاه دوم جای دارد و آلبانی هم با ۱۲ امتیاز سوم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج