adexo3
۵۹۳۱۵۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

با تماشاگران‌تان به لیگ‌برتر بیایید

فوتبال ما همین شور و شعور را می‌خواهد. شهر‌آورد مازندران که خیلی‌ها نگران حواشی‌اش بودند در کمال آرامش و امنیت برگزار شد و مردم این دیار شمالی از تماشای فوتبالی که از سطح لیگ یک فراتر بود، لذت بردند.

خبر ورزشی: در روز‌های پرشور تیم‌ملی، در هیاهوی اعتراض و گلایه کی‌روش و ملی‌پوشانی که به ‌حق از بی‌اعتنایی‌ها و بی‌تفاوتی‌ها ناراحت شده‌اند و در همهمه داستان نافرجام ورود بانوان به ورزشگاه‌ها، دیروز لیگ آزادگان یک هفته دیگر را پشت ‌سر گذاشت و در روز‌های استراحت لیگ‌ برتری‌ها، دسته اولی‌ها در قائمشهر، قم‌، کرمان، رفسنجان، شیراز، تبریز، کرج، تهران و مسجدسلیمان به فوتبال باشگاهی ما گرما و رونق بخشیدند.

در این میان حساس‌ترین بازی در قائمشهر برگزار شد، در شهری که مردمش عاشق فوتبال هستند و تفریحی غیر از فوتبال ندارند.صرف‌نظر از نتیجه که به نفع نساجی رقم خورد اما می‌توانست به سود خونه ‌به ‌خونه هم رقم بخورد، دور هم نشستن بیش از ۱۷هزار تماشاگر در ورزشگاهی که گنجایش ۱۵ هزار نفری دارد، یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران بود. در روز‌هایی که برخی بازی‌های لیگ ‌برتر کمتر از هزار تماشاگر دارد، دو تیم قائمشهری و بابلی در لیگ آزادگان، ۱۷هزار تماشاگر را به ورزشگاه می‌کشانند و با‌ وجود رقابت فوتبالی شدید میان دو شهر همسایه، خون هم از دماغ کسی نمی‌آید.

فوتبال ما همین شور و شعور را می‌خواهد. شهر‌آورد مازندران که خیلی‌ها نگران حواشی‌اش بودند در کمال آرامش و امنیت برگزار شد و مردم این دیار شمالی از تماشای فوتبالی که از سطح لیگ یک فراتر بود، لذت بردند. فصل قبل این شور و شوق و رقابت را در گیلان میان سپید‌رود و ملوان دیدیم و حالا نوبت نساجی و خونه به خونه در مازندران است که دل لیگ‌ برتری‌ها را هم بلرزانند. حیف است تیم‌هایی با این میزان هوادار و با این همه اشتیاق، دور از لیگ‌برتر و سطح اول فوتبال کشور باشند. نساجی، ملوان، نفت مسجدسلیمان، خونه ‌به ‌خونه، شهرداری ماهشهر و... و... یکی یکی باید به لیگ ‌برتر بیایند و با خودشان تماشاگر بیاورند، حیف است این همه بودجه و وقت و انرژی صرف سکو‌های خالی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      چرادروغ می‌نویسید الکی جو میدید دیروز جلوی چشم خودم باسنگ اتوبوس بابلی هاسنگ باران شد وسریکی دونفرهم شکست، چی میزنیدبگیدماهم بزنیم، اگه صادقی بچاپ

    • فردی فردی

      خالی بندی در حد تیم ملی برا تیم نساجی. دروغ ننوسید زشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج