اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۳۲۴۰
۱۷ نظر
۵۰۰۰
۱۷ نظر
۵۰۰۰
پ

ارجاع شکایت رحمتی از میناوند به دادسرا

پرونده شکایت مهدی رحمتی کاپیتان استقلال تهران از مهرداد میناوند جهت رسیدگی قضایی به شعبه ۲ دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شد.

ایسنا: اخیرا مهرداد میناوند در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهاراتی را درباره سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران مطرح کرد که این موضوع با واکنش رسمی باشگاه استقلال و شخص رحمتی همراه شد و ماجرا نیز بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت.

پیرو این اتفاق کاپیتان استقلال از مهرداد میناوند به دادسرا شکایت کرد، وکیل مهدی رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا از وصول شکایت در مراجع قضایی و تعیین شعبه این دادخواست کیفری خبر داد.

علیرضا مشهدی‌زاده، وکیل مهدی رحمتی درباره شکایت کاپیتان آبی‌های پایتخت از مهرداد میناوند گفت: به دنبال بداخلاقی‌های صورت گرفته در یک برنامه زنده تلویزیونی، مهرداد میناوند اقدام به انتساب الفاظ غیر حرفه‌ای به سیدمهدی رحمتی کرد. بعد از این قضیه بزرگان فوتبال ایران پادرمیانی کردند تا موضوع با مفاهمه و گذشت آقای رحمتی و عذرخواهی مهرداد میناوند حل و فصل شود اما میناوند باردیگر در صفحه اینستاگرامش بر فعل و اظهار خلاف و ناپسند گذشته‌اش تاکید کرد، بر این اساس مهدی رحمتی اصرار بر پیگیری قضایی موضوع کرد.

وی ادامه داد: شکایت مهدی رحمتی از مهرداد میناوند امروز در شعبه ۲ دادسرای فرهنگ و رسانه ثبت و تعیین شعبه شد. بر این اساس پرونده از امروز مراحل دادرسی خود را طی خواهد کرد.

مشهدی‌زاده گفت: متاسفانه در موضوع بداخلاقی‌ها در عالم ورزش رسیدگی‌ها خیلی طولانی است و این مساله باعث می‌شود اثر بازدارندگی حکم و شکایت از بین برود. مثلا در پرونده‌ای دیگر فرهاد مجیدی سال ۹۲ درخصوص مطالبی خلاف واقع از یک روزنامه ورزشی شکایت کرده و این موضوع هنوز در دادسرا مفتوح است و به دادگاه ارسال نشده است، همین عوامل باعث می‌شود تا فضای برخی از رسانه‌های ورزشی برای جذب مخاطب به سمت اخبار کذب برود.

وی گفت: این اتفاق درحالی برای نشریات ورزشی رخ می‌دهد که به بی‌اخلاقی‌ها در رسانه‌های سیاسی سریعا رسیدگی می‌شود. نکته دیگر اینجاست که مخاطب رسانه‌های ورزشی جوانان هستند و طبیعتا این بداخلاقی‌ها بازتاب بیشتری در میان جوانان خواهد داشت. معتقدم باید سریع‌تر با متخلفان و مسببان بداخلاقی‌های ورزشی برخورد شود تا تاثیر بازدارنگی جرایم در جامعه نمود عینی داشته باشد.

وکیل مهدی رحمتی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا کاپیتان آبی‌های پایتخت همچنان روی شکایت از مهرداد میناوند اصرار دارد، گفت: مهدی رحمتی کاملا روی شکایت خود ایستاده و همان طور که گفتم برخی از بزرگان خواستند با کدخدامنشی قضیه را حل کنند، ولی میناوند با تاکیدی که روی مواضع خود داشت به این موضوع دامن زد. اکنون نیز همه چیز در دادسرا و دادگاه تعیین تکلیف خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جااااااان پس یه کاری کنید اسم هیچ حیونی رو تو صدا وسیما نبرید دیگه احتمال دار شاکی پیدا کنید مگه میشه عاغااااا اقای میناوند اسم پنگوئن اورده چه ربطی به اقای رحمتی داره اخه از فردا فک کنم تو تلویزیون اسم همر جانوری برده بشه اقایان شاکی بشن واقعا خیلی مسخرس ....... از صذا سیما هم یه خواش دارم لطفا دیگه مستند حیات وحش نزارید امکان دار فیلم ببر و پلنک و تمساح ....... بزارید یه عده شاکی بشن که دارین به ما توهین می کنید خدااااااا وای واقعا داریم کجا میریم با کیا شدیم هشتاد میلیون ا):(:(: (:)

      پاسخ ها

      • سمیرا

        واقعا با کیا شدیم هشتاد و پنج میلیون؟!
        طرف کلا خودشو زده به اون راه
        کسی که خودشو به خواب زده هيچوقت نمیشه بیدارش کرد... واقعا چه چیزایی که توی این محیط آدم نمیبینه و چه تزایی که نمیشنوه
        حالا همه شدن کارشناس :/

      • بدون نام

        رحمتی هم دیگه وکیل دار شده؟

    • بدون نام

      دمت گرم رحمتی این سوسول رو باید زودتر از این تربیتش میکردی با اون حرکات ....

    • بدون نام

      هههههه چقد بامزه ای

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لونگی هاروبکوبید

    • amirreza a.s

      میگم شما لنگیا به هیچ صراطی مستقیم نیستید. یارو اومده به بازیکن تیم ما بی احترامی کرده به شما چه . الان اگه بازیکنای خودتون بودن ..... چه آدمایی هستین شما

      پاسخ ها

      • ا،ح

        چیزی که نگفته اقای کیسه از آخر اول

    • 30 ساله

      ميشه اينقدر لنگي و كيسه نكنيد؟
      از دست بعضي از اين نوجوانهاي كم ادب امروز كه با هر ناراحتي به تيم رقيبشون ناسزا ميگن واقعا روح ادم جليحه دار ميشه

      بابا كي زمان ما اينجور بود؟ دوتا تيكه و شوخي ميكرديم ميخنديديم تموم ميشد ميرفت. جوانترها و نوجوان هاي امروزي ديگه شورشو درآوردن. آخه چرا اينقدر حرص؟ چرا اينقدر خشم؟ چرا اين همه ناسزا؟ چرا اينهمه دعوا؟

    • بدون نام

      من نفهمیدم کیسه کدوم تیمه؟لنگی کدوم تیمه؟

      پاسخ ها

      • نوید ریسی

        من اگر جای میناوند بود .....خودکشی میکردم میناوند بااین کارها میخواد بگه منم هستم نه دادش اسم تو دیگه از فوتبال ایران پاک شده تو کجای فوتبال امروز هستی واقعا باید تو بری همون برنامه خندواته تا دلقک بقیه بشی حیف رحمتی نیست که تواسمش بیاری رحمتی مردهست هنوزم روی بازوبند کاپیتانی استقلال عکس هادی نوروزی هست که دست رحمتیه تو میخوای میناوند با این کارا بگی منم پرسپولیی هستم نه کسی دیگه به تو اهمیت نمیده به نظر من رحمتی حیف هست که از تو شکایت کنه مردم خودشون در مورد تو ورحمتی قضاوت میکنن

    • قشقایی

      لنگی وکیسه میدونی کیه همون تیمی که ازقشقایی ماشکست خورد.خدایی رحمتی بامیناوندمقایسه میکنیدبه نظرم من شخصیت رحمتی اینقدربالاترازایناست که بره شاکی میناوندبشه کسی که ادعاداره که چندین سال پیراهن تیم ملی پوشیده نبایدبه یه بازیکن حرفه مثل رحمتی توهین کنه متاسفم براش

    • بدون نام

      یعنی پذیرفته پنگوئنه؟
      طرف اسم کسی رو نیاورده و به شخص خاصی نسبت نداده
      شک دارم محکمه پسند باشه

    • بدون نام

      خب حرف را بنداز صاحبش خودش بر ممیداردخب هستی دبگه
      ...

    • بدون نام

      خجالت بکش اقای رحمتی نو کیسه 6 بعلاوه6 میشه 12 اخه تازه به دوران رسید مگه کسی از سرور خودش هم شکایت کرده حسن از تنگستان

    • بدون نام

      با این کارش باعث شد که برای همیشه به عنوان پنگوئن شناخته بشه

    • بدون نام

      آيه قرآن ميفرمايد واي بر مسخره كنندگان استقلال و پرسپوليس هم نداره هر كي مسخره كنه گناه كاره و بايد مجازات بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج