adexo3
۵۹۴۴۹۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

ادعای عجیب فروزان؛ کی‌روش مرا نمی‌بیند

محسن فروزان دروازه‌بان تیم صدرنشین پارس جم جنوبی است. در مصاحبه‌ای که امروز از او در روزنامه گل منتشر شده فروزان از اینکه به تیم ملی دعوت نمی‌شود انتقاد کرده است.

آی اسپورت: محسن فروزان دروازه‌بان تیم صدرنشین پارس جم جنوبی است. در مصاحبه‌ای که امروز از او در روزنامه گل منتشر شده فروزان از اینکه به تیم ملی دعوت نمی‌شود انتقاد کرده است. این جمله‌ای است که از قول فروزان روی جلد این روزنامه منتشر شده است: «کی‌روش بهترین مربی خارجی تاریخ فوتبال ایران است اما به او گفته‌اند محسن مرده است که مرا نمی‌بیند!»

البته در این که فروزان قابلیت‌های فراوانی دارد شکی نیست. او چند سال پیش توسط همین کارلوس کی‌روش به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شد اما مدتی است که دیگر خبری از او در اردوهای تیم ملی نیست. دعوت نشدن فروزان به تیم ملی دلایل زیادی دارد؛ اصلی‌ترین دلیل اما عملکرد خود او در سال‌های اخیر است.

فروزان در دو فصل اخیر عضو تیم‌هایی بود که در پایان فصل به لیگ یک سقوط کردند و قطعا عملکرد او هم در سرنوشت تیم‌هایش بی‌تاثیر نبوده است. منطقی هم نیست دروازه‌بانی به تیم ملی دعوت شود که در دو فصل اخیر با دو تیم به لیگ یک سقوط کرده است. فروزان امسال و البته فعلا شرایط بهتری دارد اما برای دعوت شدن به تیم ملی باید بهتر از این‌ها باشد. همین حالا چندین گلر هستند که به اعتقاد کارشناسان از او بهتر هستند و به تیم ملی دعوت نمی‌شوند. محمدرضا اخباری و رشید مظاهری به آخرین اردوی تیم ملی دعوت نشده‌اند، میلاد فراهانی در نفت دو فصل خوب و موفق را پشت سر گذاشته، وحید شیخ‌ویسی هم در استقلال خوزستان بهتر از فروزان کار کرده است.

اگر منصفانه و منطقی نگاه کنیم، تمام این دروازه‌بان‌ها در یکی دو سال اخیر عملکرد بهتری از فروزان داشته‌اند و استحقاق بیشتری برای دعوت به تیم ملی داشته‌اند. فروزان هم به جای مصاحبه کردن و انتقاد، بهتر است بیشتر تمرین کند. دعوت شدن حامد لک به اردوی تیم ملی نشان می‌دهد که کی‌روش حواسش به لیگ برتر هست و شایسته‎ها را به تیم ملی دعوت خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عزیزم چیه تورو ببینه شما چشماتو بازکن ببین چندتا دروازبان بهترازتو بیرون هست

    • کوروش. شیری.

      فروزان شما درحد یه تیم محلاتی هم نیستید بروخدا راشکرکن شانس اورد سه ماه تواستقلال بودی تا ده سال داری پول ش را میخوری

    • بدون نام

      معلومه شما رو نمیبینه خیلی از بهترینها رو نمیبینه آخه بهش گفتن فقط لنگیا رو ببینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج