adexo3
۵۹۴۶۴۰
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

فنونی‌زاده:

تیم دوم پرسپولیس هم قهرمان لیگ می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و ایران، گفت:‌ سوریه تیم بسیار مصممی بود و آنها با انگیزه بسیار زیادی کار کردند.

خبرگزاری فارس: مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس در مورد تساوی تیم ملی ایران مقابل سوریه گفت:‌ یک مقدار حواشی این بازی زیاد شده بود و کارلوس کی‌روش هم به این مسائل دامن زد. بازیکنان زحمت زیادی کشیدند سوریه تیم بسیار مصممی بود و می‌خواست امتیاز بگیرد. آنها شرایط‌شان در جدول حساس بود و در نهایت هم توانستند به پلی‌آف بروند و حریف عربستان یا استرالیا می‌شوند. کی‌روش قصد داشت بعد از اینکه ۲ بر یک پیش افتادیم نتیجه را حفظ کنند اما سوریه هم مثل تیم ما بسیار فیزیکی است و کار مقابل آنها سخت است.

وی در رابطه با باز شدن دروازه ایران پس از ۱۲ بازی خاطرنشان کرد:‌ بالاخره این اتفاق رخ افتاد. به نظر من مدافعان می‌توانستند روی ریباند ضربه سوما بهتر عمل کنند. اینکه ۱۲ بازی گل نخوردیم اتفاق خوبی است اما این مسائل آمار و ارقام است. باید خط دفاع خوب را به فال نیک گرفت. امیدواریم این سیستم در جام جهانی هم جواب دهد. تیم ملی به بازی‌های تدارکاتی بیشتری نیاز دارد. ما باید با تیم‌های اروپایی بازی کنیم. یک بازی مقابل روسیه در پیش داریم درست است که روسیه تیم اروپایی درجه یک نیست اما همین مسابقه می‌تواند به ما کمک کند.

فنونی‌زاده در مورد عملکرد سوماه مهاجم سوری که هفته آینده باید به عنوان بازیکن الاهلی عربستان به مصاف پرسپولیس برود، خاطرنشان کرد: اگر خاطرتان باشد او مقابل پرسپولیس هم یک گل به ثمر رساند او مهاجم بسیار خوبی است. محمد انصاری و علیرضا بیرانوند دو بار در این یک ماه با این بازیکن روبه‌رو شدند. آنها باید حواس‌شان را جمع کنند و مراقب این مهاجم خطرناک باشند. البته با حضور سیدجلال حسینی دفاع پرسپولیس بسیار بسته‌تر خواهد بود.

وی در مورد بازی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد و سپس رویارویی با الاهلی عربستان عنوان کرد: به نظر من تیم دوم پرسپولیس هم قهرمان لیگ برتر می‌شود پس بهتر است برانکو بازیکنان ذخیره را به میدان بفرستد و از نفرات اصلی مقابل الاهلی استفاده کند. بازیکنان ذخیره که کمتر در میدان حضور یافتند را درون زمین بفرستد چرا که آنها انگیزه زیادی دارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم ایرانی‌های مقیم امارات پرسپولیس را تنها نگذارند با توجه به اینکه هزینه‌ سفر به امارات بسیار سنگین است هواداران کمتری می‌توانند از ایران به آنجا سفر کنند مقیمان آنجا می‌توانند از ایران حمایت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه بابا آقای پیشکسوت مربی تون خازجیه که یه چیزی شدین اینغد باد به قب قب تون نندازین‌

    • ارش

      اقای فنونی زاده ،اگه خاطرتون باشه تیم دوم پرسپولیس همونی که به قشقایی باخت

    • بی نام

      اگر بیرانوند همکاری کند

    • سعید

      یه زمانی ارزتون قهرمانی تولیگ برتر بود پس حالا دیگه زیادشر و ور نگو اقا فنون

    • نظری دارابی

      آقای فنونی زاده باسلام واحترام به شماپیشکسوت پرسپولیس می خواستم تبریک بگویم سالروزشش تایی شدن کیس ها وبه اون هودارکیس هم که اسم قشقایی آورده یادآورشوم مابه قشقایی فارس هم افتخارمی کنیم کیس شماچی شش تایی عبدالرحمان یادت نرود...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج