adexo3
۵۹۴۶۵۸
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

پاشازاده: می‌توانیم شگفتی‌ ساز جام جهانی باشیم

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید کی‌روش پس از جام جهانی باید در تیم ملی بماند تا کار نیمه‌کاره‌اش یعنی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را کسب کند.

ایسنا: مهدی پاشازاده، پیشکسوت فوتبال درباره دیدار ایران و سوریه که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید، اظهار کرد: بازی‌ای که در آن انگیزه‌ای نباشد برای هر تیمی سخت می‌شود. بازیکنان تمام تلاش‌شان را کردند ولی چیزی که طرفدارها و مردم خواهان آن بودند به دست نیامد. آنها همین که پیش از این موفق شدند کافی است.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره دریافت دو گل مقابل سوریه و در شکستن رکورد کلین‌شیت‌های پیاپی ایران در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی تصریح کرد: فوتبال همین است. این دیدار تمرکز می‌خواست ولی بازیکنان تمرکز کافی نداشتند. مهم تا همین الان بوده که آنها موفق بودند و توانستند به جام جهانی صعود کنند.

او درباره عملکرد بازیکنان در این دیدار تاکید کرد: این بازی‌ها شرایط خاص خودش را دارد. من خودم در آلمان تجربه چنین بازی‌هایی را داشتم چون انگیزه کافی نداری ممکن است با استرس بازی کنید و همین مساله باعث سخت شدن دیدار می‌شود.

پاشازاده در ادامه درباره اتلاف‌وقت بازیکنان سوریه اظهار کرد: اصلا نباید درباره این مساله صحبت کرد. آنها در این کار تبحر دارند و همیشه این کار را انجام می‌دهند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که تیم ملی برای حضور خوب در جام‌جهانی روسیه چه برنامه‌هایی باید داشته باشد، گفت: در اینکه بازی‌های دوستانه خوبی نداریم، شکی نیست. بازی دوستانه به تیم کمک می کند که موفق باشد همچنین هرچه اردوی تدارکاتی بهتری داشته باشیم نتیجه بهتری هم کسب می‌کنیم.

او ادامه داد: ما می‌توانیم شگفتی‌ساز جام جهانی روسیه باشیم. البته این مستلزم این است که شرایط به خوبی مهیا باشد. کار سختی پیش رو داریم امیدوارم مشکلات حل شود.

پاشازاده با بیان اینکه تیم ملی در شرایط خوبی به سر می‌برد، درباره ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش پس از جام‌جهانی تصریح کرد: کی روش همین الان نتیجه خوبی گرفته است و پس از جام‌جهانی باید در تیم ملی بماند. معمولا پس از اینکه در تیمی تغییراتی صورت گیرد سخت است که به شرایط ایده‌آل برگردیم. مطمئناً اگر کی‌روش بماند می‌تواند کار نیمه‌کاره‌اش یعنی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را کسب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      اگر با کشور عربی هم گروه نشیم وگرنه از حالا بازنده هستیم

    • حمود

      میرن دفاعی بازی کنن فقط گل نخورن غیر از اینه کاش هم با اسپانیا یا برزیل همگروه شن

    • احمد

      بی آبرویی نکنن، شگفتی پیشکشون

    • بی نام

      جام جهانی دبدی تا حالا؟خداییش دیدی؟جام جهانی لیگ یک نیستا تاکتیک میخواد که ما نداریم و مثل جام جهانی یرزیل فقط اتوبوس داریم

    • تپل

      پاشا جان یه تیم قوی بهتون بخوره لولتون میکنه تا حلا تیم قوی به تورتون نخورده دیشب به سوریه جنگ زده لایی خوردین حلا میخاین قهرمان جام جهانی بشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج