اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۵۰۸۷
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

مهاجری: کاش ورزشگاه امام رضا ساخته نمی‌شد

سرمربی پدیده می‌گوید تیمش تمرینات خوبی را برای دیدار با تراکتورسازی پشت سر گذاشته و امیدوار است در دیدار با این تیم پیروز شود.

ایسنا: دیدار دو تیم پدیده و تراکتورسازی در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام‌حذفی فردا (پنج‌شنبه) در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برگزار می‌شود. رضا مهاجری در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: امیدوارم در نخستین گام با توجه به این که سخت‌ترین قرعه برای ما افتاده است، موفق شویم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که برابر فینالیست پارسال جام حذفی موفق باشیم. ما تمرینات خوبی را انجام دادیم و با نوع و شرایط تمرین تیمی امیدواریم شادی‌های بسیاری را تا انتهای فصل به وجود بیاوریم.

او افزود: نگاهمان به جام حذفی نسبت به لیگ‌ متفاوت است. ضعف و قوت تیم حریف را بررسی کردیم و تمرینات خوبی را داشتیم و امیدواریم پیروز شویم. مشکلات ما درباره ورزشگاه دوچندان شده است و آرزو می‌کنیم کاش ورزشگاه امام رضا با این همه مشکل ساخته نمی‌شد.

سرمربی پدیده درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تصریح کرد: امیدواریم تابوی ورود بانوان به ورزشگاه‌ها شکسته شود چون شرایط بهتر شده و حتی حضور بانوان از لحاظ اخلاقی به فضای ورزشگاه‌ها کمک می‌کند.

مهاجری درباره افتتاح ورزشگاه امام رضا و همچنین برگزاری دیدار در ورزشگاه ثامن گفت: صحبت‌هایی برای افتتاح این ورزشگاه شده است. چنین ورزشگاهی در کربلا ساخته شده و نزدیک به بهره برداری است. هواداران در مسیر ورزشگاه ثامن به دلیل دوری راه، عصبی می‌شود و این روی رفتارشان در ورزشگاه تاثیر گذار است. ما می‌توانیم بازی‌های بزرگ را در ورزشگاه ثامن و بازی‌های کوچک‌تر را در امام رضا انجام دهیم.

سرمربی پدیده درباره آخرین دیدار لیگ برترشان مقابل استقلال و دست دادن با منصوریان در آخر این دیدار اظهار کرد: استقلال برابر ما تمام توان خود را گذاشته بود و حتی از لحاظ مالی هم شب قبلش شارژ مالی شده بودند. ما برابر یکی از بهترین و با انگیزه‌ترین تیم‌های لیگ برتر پیروز شدیم. سعی می‌کنیم این روند را حفظ کنیم و در بازی‌های آینده هم چنین تیم‌های بزرگی را شکست دهیم. در رابطه با صحنه دست دادن با منصوریان فکر می‌کنم او در زمان بندی پایان بازی دچار مشکل شده بود که برای خسته نباشید سمت من آمد و تا سوت پایان بازی منتظر ماند و مورد خاصی نبود.

او درباره دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: برای پیروزی در این دیدار به شانس هم نیاز داریم و امیدواریم فردا همه موارد خوب برای ما رقم بخورد. امسال ما جام حذفی را خیلی جدی خواهیم گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      آقای مهاجری هر انسان عاقلی باید چند دست لباس اضافه داشته باشه حتی اگه هیچوقت ازشون استفاده نکنه مهم اینه که پول خرج بشه و عده ای با پول مردم دل شکسته ای که میرن زیارت امام رضا واسه خودشون تریبون درست کنن که ما فلانیم و فلان کردیم و درضمن اونجا اصلا نباید فوتبال باشه مگه شهر مذهبی نیست؟

      پاسخ ها

      • ռaʀɢɛsքɛʀsքօʟɨsɨ

        چرت و پرت چرا میگی اقا شهر مذهبی هست ک هست ج ربطی داره به فوتبال واقعا ک افکارتون خعلی مزخرفه:/اه اه

    • فرشید

      ورزشگاه امام رضا اگه تکمیل نیست پس چطور رئیس ورزشگاه به عراق و سوریه التماس میکرد که بازی های خانگی شونو بیان مجانی تو ورزشگاه ایشون انجام بدن و اونها هم با اکراه گفتن نه و سوریه مالزی و عراق هم دستگردی رو انتخاب کردن

      واسه اونها رایگانه اما واسه تیم های مشهدی چن ده میلیون برای هربازی و ......،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج