اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۵۹۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: آگوئرو دو مربی احمق دارد!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد که تلاش می کند در برخورد با سرخیو آگوئرو، عادلانه رفتار کند و تاکید کرد که در کیفیت این ستاره آرژانتینی تردیدی ندارد.

ورزش سه: پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد که تلاش می کند در برخورد با سرخیو آگوئرو، عادلانه رفتار کند و تاکید کرد که در کیفیت این ستاره آرژانتینی تردیدی ندارد.

آگوئرو که در آخرین دیدار منچسترسیتی در لیگ برتر مقابل بورنموث به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، در دو دیدار آرژانتین در مقدماتی جام جهانی مقابل اورگوئه و ونزوئلا حتی یک دقیقه هم بازی نکرد.
او اکنون در گفتگو با اسکای اسپورتس، به شوخی گفت که تنها یک مربی احمق سرخیو آگوئرو را روی نیمکت می نشاند و در ادامه از دشواری ایجاد تعادل در میزان بازی گزینه های هجومی اش گفت.
" او شرایط خوبی دارد زیرا او دو مربی احمق دارد که او را به زمین نمی فرستند. این تنها دلیل است!
گواردیولا: آگوئرو دو مربی احمق دارد!
در مورد کیفیت سرخیو تردیدی نیست اما ما باید یک تیم متشکل از ۲۰ یا ۲۱ بازیکن را مدیریت کنیم. ما باید صادق باشیم و با همه یکسان رفتار کنیم.
اینطور نیست که تنها وقتی سرخیو بازی می کند، از او راضی هستم و بازی نمی کند، ناراضی ام. من دیگر بچه نیستم. من پدر سه بچه هستم. تلاش می کنم تا در مورد آنچه به آن اعتقاد دارم و فکر می کنم، منصف باشم.
همه دلایلی برای اینکه بگویند "من شایسته بازی کردن هستم" دارند و درست هم هست اما بازیکنان دیگر هم این را می گویند. موضوع این است."
منچسترسیتی در حالی از لیورپول پذیرایی می کند که سرخیو آگوئرو در ۵ دیدار خانگی اخیر مقابل قرمزها گلزنی کرده است اما گواردیولا از اعلام اینکه این ستاره آرژانتینی در ترکیب اصلی سیتی برای این بازی خواهد بود یا خیر، خودداری کرد.
" من اینجا یاد گرفتم که چقدر در این کشور به آمار علاقه مند هستند. اما من به این چیزها اهمیت نمی دهد. من برای تصمیم گیری خیلی به آمار نگاه نمی کنم اما شاید استثنائا این بار آمار را در نظر بگیرم و به او بازی بدهم."
گواردیولا همچنین سبک بازی تیم های یورگن کلوپ را مورد ستایش قرار داد و گفت: " او در آلمان به دنیا آمده است. او یک پسرک کوچک بود که در آلمان شروع به فوتبال بازی کردن کرد و من یک پسر کوچک در کاتالونیا بودم و در آنجا با ذهنیت و شیوه بازی متفاوت بزرگ شدم. به همین دلیل فوتبال ورزشی جذابی است.
گواردیولا: آگوئرو دو مربی احمق دارد!

مربی های انگلیسی به یک شکل بازی می کنند، مربیان آلمانی به یک شکل دیگر و اسپانیایی متفاوت از هر دو آنها، همین طور مربیان ایتالیایی.
تیم های او به آن شکل بازی می کنند و اگر او برنده شود، او بهتر است و اگر من ببرم، من بهتر هستم. برای رسانه ها یا هواداران، اینطور فکر کردن راحت تر است.
آنها به شیوه جذابی بازی می کنند. فوق العاده است وقتی سبک بازی آنها درست عمل می کند زیرا همه چیز سریع است و انتقال مانند فوتبال آلمان سریع اتفاق می افتد و در سه یا چهار ثانیه آنها حمله را شروع می کنند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج