اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۶۵۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاستا، خانواده‌اش را به مادرید برد

مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال چلسی که از سوی سرمربی آبی‌پوشان لندن طرد شده است، قصد بازگشت به لندن را ندارد و ظاهراً به هر نحو ممکن می‌خواهد به تیم سابقش برگردد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه سان انگلیس، خانواده دیه‌گو کاستا مهاجم چلسی که هنوز از بازگشت به این تیم خودداری می‌کند، به مادرید سفر کرده‌اند و به این ترتیب مقدمات بازگشت بازیکن تیم ملی اسپانیا به تیم سابقش فراهم شد.

با وجود احضار شدن کاستا به تمرینات تیم فوتبال چلسی، او هنوز به لندن برنگشته و منتظر است که راه بازگشتش به اتلتیکو مادرید هموار شود. حالا به نظر می‌رسد که این اتفاق در شرف وقوع است چرا که کاستا خانواده‌اش را عازم پایتخت اسپانیا کرده است. چلسی با وجود آنکه سرمربی‌اش آنتونیو کونته به کاستا گفته که در برنامه‌های او برای فصل آینده جایی ندارد، نام این بازیکن اسپانیایی را در فهرست بازیکنانش در لیگ برتر قرار داده است اما این بازیکن ۲۸ ساله هنوز به استمفوردبریج برنگشته است و میزان جریمه غیبتش روزبه روز در حال افزایش است.

به گزارش نشریه سان، کاستا حتی قصد ندارد به استمفوردبریج برگردد تا کمدش را در رختکن آبی‌های لندن تخلیه کند و به هم‌تیمی‌هایش گفته است که لوازم او را بردارند. او اما در هر حال ممکن است مجبور به بازگشت شود تا سیر اداری انتقالش از چلسی برای بازگشت به تیمی که ۴ سال در آن توپ زد را طی کند.

ظاهراً مسئولان اتلتیکو مادرید به کاستا گفته‌اند که او را می‌خواهند و این در حالیست که پیش از این شایعاتی درباره تمایل فنرباغچه ترکیه برای خرید او شنیده می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج